4 , Snap er niets meer van help! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Admin je had mijn vorige post gedelete , met de vraag of ik wou zoeken , nou ik ben vanaf zaterdag tot en met vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4 , Snap er niets meer van help!
Admin je had mijn vorige post gedelete , met de vraag
of ik wou zoeken , nou ik ben vanaf zaterdag tot en met vandaag vanaf 08:00 de HELE dagen al aan het zoeken en kom er niet meer uit :'( De vrouw en mijn dochter klagen zo erg en ik moet weer kunnen bellen met me telefoon.. HELP ALSJEBLIEFT Hallo , Ik heb een iphone 4 , via redsnow/snowbreeze geupdate naar 5.1.1 Inclusief jailbreak dus. Firm : 3.10.01 Sinds de moeizame langdurende update naar 5.1.1 wat herhaaldelijk fout ging mede dankzij een kapotte power button heb ik de iphone eindelijk werkend. alleen blijk ik geen service te hebben , al me contacten zijn ook weg. Met mijn contacten kan ik ( moeizaam ) nog leven , maar geen service betekend niet bellen niet smsen en niets ontvangen.( de frustratie ) Ik heb ultrasnow gedownload en geinstaleerd , gebeurde niets.. (DEZE IS ENKEL VOOR IPHONE 4 BASEBAND 01.59.00 LAS IK ) Ik ben radeloos ,alsjeblieft dames en heren , wie kan mij helpen. Moet ik de iphone unlocken ofzoiets? firmware updaten? ( EN IS DAT MOGELIJK ?? MET IPHONE 4 ) Het heeft mij 8 uur geduurd om hem up te daten (RESTORE VIA ITUNES) dus ik doe dat liever niet weer... Alvast bedankt voor het lezen! Groetjes Jaymie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Omdat dit uitgebreid (en vaak) beschreven staat, gaat hier een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
snap er niets van | barkas | Archief | 5 | 14-02-10 20:56 |
iPhone 3G: Help ik snap niets meer van mijn iphone | Sabine91 | Unlock | 18 | 10-08-09 19:06 |
Ik snap er niets meer van... | Belgian Bomber | iPhone algemeen | 1 | 09-10-08 07:11 |
ik snap niets van winscp... | achilleuskiller | Archief | 1 | 24-06-08 20:28 |
nou snap ik er helemaal niets meer van | iownu | Archief | 1 | 28-02-08 15:50 |
|
|