enig idee wanneer de unthetered versie uitkomt voor ois 6.01 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 3gs 5.11 kunnen upgraden naar 6.01 maar het is nog altijd semi thetered eet iemand wanner de un thetered versie uitkomt dank ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
enig idee wanneer de unthetered versie uitkomt voor ois 6.01
Ik heb mijn 3gs 5.11 kunnen upgraden naar 6.01 maar het is nog altijd semi thetered eet iemand wanner de un thetered versie uitkomt
dank bij vb |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heel vaak gevraagd, heel vaak beantwoord: dat weet niemand buiten het iPhone Dev Team.
|
|
||||
|
||||
En daarom maar weer een slotje.
(sluit anders aan in een topic bij Chat & Geruchten).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
is deze sitevertrouwbaar, heeft iemand hier enig idee van... | LieseH | iPhone algemeen | 1 | 16-07-12 23:59 |
Wanneer denken jullie dat de iPad 3 uitkomt | Jailbreakboy | Chat en geruchten | 18 | 26-12-11 11:37 |
Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen? | Puck84 | Chat en geruchten | 2 | 15-09-09 19:32 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
Raar probleempje, iemand enig idee??? | sjoran | Unlock [archief] | 12 | 22-02-08 23:04 |
|
|