iPhone 4 5.0.1 updaten jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mede forum gebruikers. Ik heb een vraag betreffende een Iphone 4 met 5.0.1 erop. Kan ik die updaten met behoud van jailbreak bv met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 5.0.1 updaten jailbreak
Hoi mede forum gebruikers.
Ik heb een vraag betreffende een Iphone 4 met 5.0.1 erop. Kan ik die updaten met behoud van jailbreak bv met sn0wbreeze. En hem dan naar 5.1.1 zetten. Alvast bedankt voor de reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de SHSHs voor de desbetreffende firmware?
|
|||
|
|||
Citaat:
http://blog.iphone-dev.org |
|
|||
|
|||
ik heb de shsh van 5.0.1 en opnieuw jailbreaken is neit erg als ik hem dan maar wel naar 5.1.1 krijg en niet meteen naar 6.0
dus hoe kan ik het het beste aanpakken. grt |
|
||||
|
||||
De blog post die Timosha heeft gepost legt je dat uit.
|
|||
|
|||
Daar heb je de SHSH hashes van iOS 5.1.1 voor nodig. Lees de blog van het iPhone Dev Team. In die blog staat alles beschreven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak van iPhone en updaten | tekstarzz | Jailbreak | 5 | 09-06-12 14:32 |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPhone: iphone 1.1.3 met jailbreak updaten? | timon115 | Jailbreak | 1 | 20-06-09 23:52 |
iPhone: Jailbreak iPhone zomaar updaten? | debilio | Jailbreak | 23 | 13-01-09 22:53 |
|
|