Jailbreak ios 6.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen! Ik heb sinds een paar dagen geleden een nieuwe Iphone gekocht en wou hem graag jailbreaken. Is het mogelijk om mijn Iphone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak ios 6.0.1
Hallo mensen!
Ik heb sinds een paar dagen geleden een nieuwe Iphone gekocht en wou hem graag jailbreaken. Is het mogelijk om mijn Iphone 4 te Jailbreaken op versie IOS 6.0.1? Zoja, heeft iemand dan een goede video tutorial of handleiding voor mij? Bedankt alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...e-3gs-4-a.html Lees ook de blog van het iPhone Dev Team: Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 met 6.01 Tethered heeft bij mij alleen problemen gegeven na de tweede keer herstarten. Keer op keer heeeeeeeeeeel lang wachten en vervolgens geen Cydia. Heb ook gemerkt dat als het wel goed gaat er een grotere ananas als startsicoon komt. Bij een kleintje, even groot als het appeltje is het wachten en vervolgens niks .
Na veel testen blijkt de USB verlengkabel van Apple de boosdoener. Direct op mijn Macbook gaat het perfect. De jailbreak is net zo 'stabiel' als alle vorige versies. Heb gewoon alle tweaks kunnen installeren als in de oudere versies. Hoop dat de aangekondigde untethered Dream JB van 22 december geen hoax is... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gister op mijn Iphone gezet, werkte in de eerste instantie wel goed maar nadat ik mijn Iphone uitdeed en weer aan ging hij heel raar doen en wou het programma niet meer openen en tevens sommige anderen programma's ook niet, heb van alles geprobeerd ook booten op de computer maar niks wou lukken dus helaas heb ik het toestel moeten herstellen.
Ben niet meer van plan om hem te gaan JBen op Ios 6.0.1 aangezien dit alleen maar problemen veroorzaakt, is er een manier om van Ios 6.0.1 naar een lagere versie te gaan? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus voor mij is het technisch gezien onmogelijk? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk | mdropie | Jailbreak | 3 | 29-09-12 23:27 |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPhone: Iphone met ios 4.3.2 jailbreak updaten naar ios 5 | amoreappel | Jailbreak | 5 | 01-01-12 23:47 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|