3GS old bootrom in opstart "loop" discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb hier een 3GS met oude Bootrom. Hij stond eerst in de recovery mode. Van alles geprobeerd. Toen gejeailbreaked en nu krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS old bootrom in opstart "loop"
Hallo,
ik heb hier een 3GS met oude Bootrom. Hij stond eerst in de recovery mode. Van alles geprobeerd. Toen gejeailbreaked en nu krijg ik steeds het apple logo klein flitsje en daarna even zwart scherm en dan weer vanaf het begin. Ik heb met Redsn0w recovery fix gedaan, maar als die klaar is heb ik weer hetzelfde. Is hier nog een oplossing voor of is er een hardware defect? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer hem is in de DFU mode te zetten en vervolgens te herstellen via iTunes. Werkt dit ook niet? Dan denk ik dat er ergens iets kapot is.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone steekt in een "respring loop" | mello15 | Jailbreak | 3 | 27-05-12 13:46 |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
"Build" en "bootrom" | Raymond1975 | iPhone algemeen | 1 | 06-12-11 09:27 |
iPhone: Wat is "oude bootrom"? | tjoektjoek | Jailbreak | 6 | 11-01-11 23:02 |
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 11-01-09 10:45 |
|
|