Updaten naar 6.0.2 --> geen jailbreak?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 5 die momenteel nog op iOS 6.0 draait. Ik heb nooit geupdated omdat ik geen enkel risico wou nemen opdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten naar 6.0.2 --> geen jailbreak??
Hoi,
Ik heb een iPhone 5 die momenteel nog op iOS 6.0 draait. Ik heb nooit geupdated omdat ik geen enkel risico wou nemen opdat ik een eventuele jailbreak zou mislopen in de toekomst Nu ondervind ik momenteel wel veel netwerkproblemen (belsignaal, mobiele data), dit ligt aan de iphone zelf, niet aan mijn provider, en al vorens hem binnen te brengen wil ik eerst eens updaten om te zien of het probleem zo zal zijn opgelost. Zou zo'n update mijn probleem kunnen oplossen? En is het effectief aangeraden om te updaten naar 6.0.2, of kan ik zo een misschien een jailbreak mislopen? Is het nog mogelijk om te updaten naar 6.0.1, dus niet de meest recente? Alvast bedankt! PS: zijn er andere zaken die mijn netwerkproblemen zouden kunnen oplossen? Een hard reset en een reset van de netwerkinstellingen heb ik al geprobeerd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Updaten naar 6.0.1 kan niet meer met een iPhone 5.
Wat een toekomstige JB ondersteunt blijft voor alle forumgebruikers gissen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak iPad updaten naar 3.2.1 | klaasie | Jailbreak | 0 | 22-09-10 17:58 |
iPhone: 3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0 | marcoimt | Jailbreak | 14 | 25-08-10 17:34 |
Jailbreak Updaten naar 3.1.3 | Imbert | Jailbreak | 1 | 02-06-10 10:39 |
Updaten naar 3.0 met jailbreak | mvveelen | Jailbreak apps en thema's | 83 | 07-07-09 18:02 |
|
|