Pkgbackup werkt niet op iPhone 4 en iPad2? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Pkgbackup werkt opeens niet meer op de iPad2- Wi-Fi en iPhone 4, na enig proberen wel op de 4s. Ik heb het gekocht en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pkgbackup werkt niet op iPhone 4 en iPad2?
Hoi,
Pkgbackup werkt opeens niet meer op de iPad2-Wi-Fi en iPhone 4, na enig proberen wel op de 4s. Ik heb het gekocht en voor de upgrade naar 6.1 werkte het wel goed. Nu zit ik op 6.1 (heb de backup daar ook terug gezet), maar kan de app niet meer werkend krijgen. Ik snap er werkelijk niets van. Heb het helemaal verwijderd en via mijn account in Cydia teruggezet. De 4s was langzaam maar deed het wel, de 4 en de iPad2 crashen na het inladen. De ene keer al meteen bij splashscreen, de andere keer na het inladen en weer een andere keer na het inladen met een verneveld scherm... (klinkt grappig, is het niet). Iemand enig idee? Ik wil upgraden naar 6.1.2 maar dan ben ik alles kwijt. Tnx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk niet Ik heb gisteren PkgBackup gebruikt op een iPhone 4, 4S en 5 zonder de minste problemen na de update naar iOS 6.1.2 en JB.
Installeren uit Cydia, configureren, DropBox kiezen, backup in DropBox kiezen en dan een restore. Werkte perfect. |
|
|||
|
|||
Dat is wat ik van ze gewend ben inderdaad. Heel vreemd.
ik heb v5.3.2 en probeer het op iOS 6.1. Jij ook? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MV simkaart vr iPhone 4 werkt niet op iPad2 | okribidi | iPad algemeen | 2 | 29-07-12 23:27 |
Microfoon Ipad2 werkt niet? | Mooss | iPad algemeen | 1 | 13-02-12 15:14 |
Microfoon Ipad2 werkt niet? | Mooss | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 13-02-12 14:04 |
Camera iPad2 werkt niet | iJRX | iPad algemeen | 8 | 24-01-12 09:54 |
iPad2 herstellen werkt niet | vdingen | iPad algemeen | 0 | 08-11-11 09:29 |
|
|