Bij elke download in Cydia: "Trying to overwite..'' discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister een probleem met Cydia. Als ik dingen download dan krijg ik steeds van die meldingen van Springtomize. Als ik Springtomize zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij elke download in Cydia: "Trying to overwite..''
Ik heb sinds gister een probleem met Cydia. Als ik dingen download dan krijg ik steeds van die meldingen van Springtomize. Als ik Springtomize zelf verwijder dan is er niks meer aan de hand. Maar er lijkt een probleem te zijn met het programma Springtomize dus.
(Misschien komt het omdat ik een keer Springtomize via een .deb-file heb geinstalleerd. Ik heb deze daarna verwijderd en gewoon via Cydia via een source geinstalleerd.) Iemand die hier verstand van heeft? Zie de foto voor verduidelijk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is geen probleem met Springtomize 2. Er is een probleem met de Advanced Package Tool (apt) omdat Springtomize 2 op verschillende manieren werd geïnstalleerd of uit verschillende repo's.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja sorry, er is niks met Springtomize nee. Wat je zegt klopt volgens mij wel, op verschillende manieren geïnstalleerd. Weet je hoe ik dit kan fixen? Ik heb in Cydia maar 1 Springtomize staan. En heb ook niet uit verschillende repo's. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat er bestanden zijn blijven staan die nu niet meer te overschrijven zijn. Er zijn programma's waarmee je in je iphone bestandsysteem kan komen. Download zo'n programma en ga daarmee naar de mappen die in de foutmelding staat, geef de desbetreffende bestanden even een ander naampje of verwijder ze.
edit: Programma http://iphonefolders.com/ Laatst gewijzigd door Berendonline; 19-02-13 om 21:27. Reden: URL toegevoegd |
|
|||
|
|||
Je hebt toch een Debian Package (.deb) met Springtomize geïnstalleerd schrijf je zelf Als je dat met dpkg -i gedaan hebt heeft dat hetzelfde effect als uit verschillende repo's installeren.
Ja, doe dat maar |
|
|||
|
|||
Ik heb Miscellananeous.png en STIconsController.strings allebei verwijderd maar het werkt nog niet.
Sorry als het dom klinkt, maar ik heb hier niet zoveel verstand van. |
|
|||
|
|||
Nu die bestanden verwijderd zijn start je iphone eens opnieuw op en probeer het dan nog eens.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je in Cydia naar beheren gaat kun je dan rechts bovenin ook op wachtrij klikken?
En zo ja staat Springtomize hier bij? Zo ja haal deze dan uit de wachtrij voor installatie. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 februari 2013 om 21:15 ---------- Ga eens in het bestandsysteem opzoek naar een bestand met de naam com.filippobiga.springtomize2-icons of -localizations en hernoem deze eens. Of heb heb je een repository in cydia staan waar naar gewezen wordt zo ja verwijder deze dan ook eens. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar moet in ongeveer zoeken? En nee, heb die repo ook niet. |
|
||||
|
||||
Moet je maar doen...een tweak via een .deb file installeren...
Laat zich niet zomaar verwijderen of overschrijven... Vroeger had je daar Cydelete voor...maar die werkt niet onder iOs 6... Mijn gedacht zal je deze melding moeten blijven dulden tot je opnieuw restored en dan waarschijnlijk nog zonder back-up terug te zetten...
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, herstellen met iTunes. Opnieuw jailbreaken en inderdaad geen backup terugzetten want daar kan een vernaggelde apt/apt cache inzitten. |
|
|||
|
|||
Ik heb de iPhone hersteld, geupdate naar 6.1.2 en gelijk gejailbreakt. Alles is opgelost. Thanks!
|
|
||||
|
||||
Fijn zo...
En in 't vervolg de goede tweaks aankopen... Ze kosten echt nix en maken het leven plezanter... Ook voor de developers... Bovendien...eenmaal aangekocht zijn ze altijd van jou... Ook al dien je te restoren... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen "Changes" meer bij Cydia Update | SPiET | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-11 14:56 |
Elke 30 sec. een push bericht met: "Dit asseccoire is niet geoptimaliseerd......" | robstroom | iPhone algemeen | 3 | 05-09-10 00:33 |
Lockinfo keert bij elke app in Cydia terug | aer0101 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-08-10 10:04 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Populaire Applicatie "Band" Valt elke keer weg | Cedric_iphone | Archief | 1 | 27-05-08 20:10 |
|
|