geen jailbreak icon discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal. ik probeer mijn iPhone 4s 6.1.2 te jailbreaken met evasoIn maar als evasion aangeeft. tap the new jailbreak icon, op mijn iphone naja ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
geen jailbreak icon
hoi allemaal.
ik probeer mijn iPhone 4s 6.1.2 te jailbreaken met evasoIn maar als evasion aangeeft. tap the new jailbreak icon, op mijn iphone naja ik kan zoeken tot ik een ons weeg maar geen jailbreak icon. ik heb het nu twee keer geprobeerd zonder suc6, kent iemand dit probleem ? Andre |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij een iPhone die hersteld is met iTunes naar iOS 6.1.2 staat tijdens het evasi0n jailbreak proces het icoontje op het tweede Springboard scherm.
|
|
||||
|
||||
Probleem gevonden, ik gebruik een oud Windows laptopje voor dat soort dingen
Maar die stond op 1-1-2000 en dan werkt het niet ?, reden nee geen idee maar toen ik een andere laptop gebruikte Was eigenlijk binnen 10 minuten gepiept. Probleem, opgelost TNX ieder Andre |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: HELP! Mail icon verdwenen na jailbreak op iPhone 3GS | RebelStar | Jailbreak | 0 | 05-04-12 02:54 |
Geen icon veranderingen na toepassen compleet thema | djkavaa | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-11-10 20:45 |
Geen 3G icon en kan niet gebeld worden | Richard_AFC | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-09 20:01 |
Geen icon na installeren | rido | Jailbreak apps en thema's | 9 | 14-01-09 11:10 |
|
|