Geen icon veranderingen na toepassen compleet thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezers, Na het toepassen van een compleet thema vanuit cydia. Krijg ik geen icon tweaks. Weet iemand hoe dit kan of wat ik hiervoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen icon veranderingen na toepassen compleet thema
Beste Lezers,
Na het toepassen van een compleet thema vanuit cydia. Krijg ik geen icon tweaks. Weet iemand hoe dit kan of wat ik hiervoor nog moet installeren?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bv Phone.png veranderen in Telefoon.png. |
|
|||
|
|||
Hmm maar dit is bij alle iconz zo is er niet iets wat ik mis dan in cydia?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ielegans hoor net al van mastermark dat die mmisschien niet voor 4.1 is iemand een vet thema voor 4.1 en wat overzichtelijk is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
beltonen toepassen | spike-1979 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 29-09-09 17:26 |
Geen 3G icon en kan niet gebeld worden | Richard_AFC | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-09 20:01 |
Geen icon na installeren | rido | Jailbreak apps en thema's | 9 | 14-01-09 11:10 |
software update 1.1.4 toepassen? | savio | Archief | 2 | 15-03-08 13:43 |
|
|