Safe mode op iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik heb een vraagje. Hoe kan ik in de safe mode komen zonder een app te gebruiken???? Alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Safe mode op iPhone
Hallo allemaal ik heb een vraagje. Hoe kan ik in de safe mode komen zonder een app te gebruiken???? Alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder SBSettings (-->Power-->Safe Mode)? Volgens mij alleen door je Springboard te laten crashen zodat Mobile Substrate je iPhone in Safe Mode zet.
Laatst gewijzigd door wim66; 20-02-10 om 12:29. |
|
|||
|
|||
Dat is mij gelukt maar niet omdat ik dat wilde.
Was app Wi-Fi aan het installeren op jaibreaked iPhone. Nu kom ik niet meer uit die safe mode ook niet na herstart (uitgezet een paar keer) wie helpt? |
|
||||
|
||||
Al eens geprobeerd om de aan/uit knop en de home knop ingedrukt te houden totdat het scherm zwart wordt (negeer het normale uitzet scherm met de slider)
|
|||
|
|||
Geprobeerd maar helaas.
Probeer ook winterboard app te verwijderen maar dat lukt me ook niet. Het zou goed kunnen dat dit de boosdoener is. |
|
||||
|
||||
Heb je geprobeerd om winterboard via cydia te verwijderen of rechstreeks vanaf het springboard.
|
|
|||
|
|||
Bedankt heb vanavond inderdaad via een andere source de vervelende app kunnen verwijderen.
Na tweemaal rebooten was opeens de safemode aanduiding verdwenen.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safe Mode | King1987 | iPhone algemeen | 46 | 22-04-13 00:48 |
it safe mode | pdavie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-05-11 13:42 |
safe mode | maltje | Archief | 16 | 08-01-10 21:01 |
Safe Mode | milan13 | Archief | 1 | 13-10-09 23:57 |
iPhone heeft Safe mode? | Gligoth | iPhone algemeen | 13 | 11-06-09 14:24 |
|
|