Geen icon na installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een programma instaleer dan krij ik geen icon op springbord. Zowel appstore als cydia. Wie weet de oplossing ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen icon na installeren
Als ik een programma instaleer dan krij ik geen icon op springbord. Zowel appstore als cydia. Wie weet de oplossing ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je meerdere pagina's op je springboard????
Heb je BossPrefs geinstalleerd die apps verbergen????
|
|||
|
|||
Heb nog 4 lege pagina's en bosspr. staan ze allemaal op zichtbaar.
|
|
||||
|
||||
Heb je SBSettings? Daar kun je ook apps verbergen...
|
|
|||
|
|||
Ook die staan op zichtbaar. Ze ze wel als ik ze in sbsettings in dock zet,
|
|
||||
|
||||
Welke apps zie je niet die je geinstalleerd hebt????
|
|
|||
|
|||
Winterbord, lockdown en weatherpro.
|
|
||||
|
||||
Hmmm, die zou je moeten zien, een respring en/of reboot werkt ook niet????
|
|
|||
|
|||
Nee werkt ook niet. Wel als ik een ander programma verwijder en reboot dan is die zichtbaar. Gek ik heb nog ruimte genoeg 10 gig.
|
|
||||
|
||||
Hmmmm, das wel heel vaag.
Ik heb even geen opties meer... Wellicht dat iemand anders hier nog een idee heeft.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen thema installeren | fatality | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-02-11 21:30 |
Geen icon veranderingen na toepassen compleet thema | djkavaa | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-11-10 20:45 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Vastlopen bij het installeren van five icon dock | Jane_1983 | Archief | 3 | 12-10-09 20:23 |
Geen 3G icon en kan niet gebeld worden | Richard_AFC | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-09 20:01 |
|
|