Iphone 5 Jailbreak verwijderen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo alle, Momenteel ben ik helemaal nieuw met me Iphone, en momenteel staat er ook een jailbreak op. Nou wil ik hem verwijderen, en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 Jailbreak verwijderen
Hallo alle,
Momenteel ben ik helemaal nieuw met me Iphone, en momenteel staat er ook een jailbreak op. Nou wil ik hem verwijderen, en heb ik begrepen dat dit kan door middel van de reservekopie terugzetten? De reservekopie had ik 7 februari gemaakt en die staat er momenteel nog. Nou is mijn vraag of ik die dan gewoon terug kan zetten om mijn jailbreak te verwijderen, of is er iets waar ik nog op moet letten? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Herstel de iPhone met iTunes naar iOS 6.1.2. Configureer de iPhone als nieuwe iPhone en zet geen reservekopie terug met jailbreak restanten. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Is goed! Zal het gelijk doen dank je wel!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iCloud backup gemaakt tijdens een jailbreak kun je gewoon terugzetten op een iphone zonder jailbreak toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hoeft niet in de war te zijn
Ze hebben namelijk allebei gelijk. Je kàn een iCloud backup van een jailbreak terugzetten op een iPhone zonder jailbreak, maar je loopt wel het risico dat de jailbreak restanten voor problemen gaan zorgen. Dit hangt af van de tweaks die je hebt geinstalleerd. De veiligste optie is om, zoals timosha zegt, gewoon een schone herstel te doen. Je kan ook eerst de backup terugzetten en kijken of je problemen ondervindt. Als de backup van vlak na de jailbreak is, is die wellicht nog niet zo 'vervuild'. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 5 Jailbreak verwijderen | hakkes | Jailbreak | 10 | 25-02-13 23:33 |
iPhone: Jailbreak verwijderen iPhone 4 gaat niet | BoneBagRob | Jailbreak | 8 | 30-09-12 22:20 |
iPhone: iPhone 4 Jailbreak verwijderen | MarcelWezep | Jailbreak | 2 | 13-12-11 10:00 |
iAdsKiller - iAds verwijderen van iPhone (jailbreak 4.x) | D4vid0ff | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-08-10 23:21 |
iPhone: Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak | mart-85 | Jailbreak | 2 | 01-02-09 18:20 |
|
|