iPhone 4 Jailbreak verwijderen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem. Ik wil de semi-tethered jailbreak (iOS 5.0) die ik op mijn iPhone 4 heb staan verwijderen omdat ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Jailbreak verwijderen
Hallo,
Ik zit met een probleem. Ik wil de semi-tethered jailbreak (iOS 5.0) die ik op mijn iPhone 4 heb staan verwijderen omdat ik de telefoon weer helemaal standaard wil hebben. Heb via iTunes op herstellen geklikt, maar krijg de volgende fout melding: De software voor de iPhone iPhone van Marcel is beschadigd geraakt tijdens het downloaden. Heb het meerdere malen geprobeerd, ook de kabel loskoppelen, iTunes opnieuw opstarten, maar niks helpt.. Wie kan mij helpen!? Alvast bedankt! EDIT: Het is inmiddels al gelukt!! De telefoon is nu weer helemaal standaard. Groeten, Marcel Laatst gewijzigd door MarcelWezep; 03-12-11 om 19:14. Reden: Probleem opgelost! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Download de laatste firmware (iOS 5.0.1 in geval van iPhone 4) voor je toestel via dit forum. Doe dit met een andere browser dan Internet Explorer!
Daarna kun je in iTunes met SHIFT+Herstellen de gedownloade firmware kiezen. Zie dat de firmware lijst nog niet bijgewerkt is. Hier vind je ook de links: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=750
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak 4.3.5 verwijderen | loner | Jailbreak | 1 | 23-11-11 10:15 |
Jailbreak verwijderen | Jimm y | Jailbreak | 2 | 20-08-10 15:41 |
iAdsKiller - iAds verwijderen van iPhone (jailbreak 4.x) | D4vid0ff | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-08-10 23:21 |
Verwijderen jailbreak | Schob | Jailbreak | 1 | 02-08-10 23:21 |
iPhone: Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak | mart-85 | Jailbreak | 2 | 01-02-09 18:20 |
|
|