4 32g usa 'wis alle inhoud en instellingen' discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren bij mijn iphone 4 32g (usa) 'wis alle inhoude en instellingen' gedaan. Dan starte hij terug op maar bleef vast zitten op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4 32g usa 'wis alle inhoud en instellingen'
Ik heb gisteren bij mijn iphone 4 32g (usa) 'wis alle inhoude en instellingen' gedaan. Dan starte hij terug op maar bleef vast zitten op het scherm met het apple logotje. er stond 4.2.1 op en baseband 03.10.01. Kan hem alleen uitzetten door de combinatie te gebruiken van dfu mode. als ik hem in recovery mode zet en aansluit op de pc herkent hij hem en vraagt om te herstellen dan doe ik dat met de software 4.2.1 . maar dan opeens geeft hij altijd een foutcode 3194. heb nieuwst software, heb pc al verschillde keren aan en uit gezet, kortom alles wat nodig was.
ook Heb ik al met redsnow geprobeerd te jailbraken, nu als mijn iphone uit staat en ik verbind hem met de pc schiet hij aan en blijft hij terug hangen op apple logotje. toch probeer ik hem te jailbraken dit lukt maar dan als hij opnieuw terug opstart blijft hij terug op het zelfde scherm vast zitten. Ik heb ook shsh niet opgeslagen bij cydia of tinyumbrella. iemand enig idee hoe ik hem terug aan de praat krijg, want ik ben ten einde raad.... mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb ik gedaan. werkt niet!
mvg |
|
|||
|
|||
Het is toch gelukt om de iphone in dfu mode te krijgen in itunes. De enigste oplossing die ik nog had was update via officiële updata van itunes zelf. nu werkte de iphone terug maar staat er 4.3.4 op. dus is het wachten zeker....
mvg |
|
|||
|
|||
ja ja, nu even wachten !denk niet lang ...
|
|||
|
|||
toch gelukt van 4.3.4 naar 4.2.
Na vannalles gezocht, gelezen, uitgeprobeerd te hebben is op één of andere manier het toch gelukt om mijn iphone toch naar 4.2.1 terug te krijgen. Ik had nog nooit tinyumbrella geïnstalleerd en had nog nooit shsh opgeslaan op mijn pc. Nu deze middag had ik tinyumbrella geïnstalleerd en mijn iphone aangesloten (er stond 4.3.4 op en niet gejailbraked) en klikte op shsh opslaan en vond het prog.verschillende shsh bestanden terug ookal had ik dat nog nooit gedaan. en door in de log te lezen stond dus dat hij toch shsh had gevonden van 4.2.1. en dan heb ik het volgende gedaan:
Citaat:
Mvg Laatst gewijzigd door wsven; 24-07-11 om 02:20. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb net het zelfde probleem bij alles. alleen lukt DFU bij mij ook niet al 100x geprobeerd. hoe los ik dit op? grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na "wis alle instellingen en inhoud", start iphone 3g niet meer op | JHDruppers | iPhone algemeen | 2 | 13-07-11 14:01 |
Wis alle inhoud en instellingen (3GS)? | Scoes | iPhone algemeen | 9 | 22-02-11 15:56 |
Wis alle inhoud en instellingen, ook OS? | DaMeastro | iPhone algemeen | 6 | 04-11-10 20:57 |
Wis alle inhoud en instellingen | hey69 | iPhone algemeen | 9 | 29-03-10 17:30 |
iPhone 1e gen.: Problemen na "Wis alle inhoud en instellingen" | MartinZ | Unlock | 12 | 10-10-09 07:48 |
|
|