[nieuwe iphone 5] ios6.0 jailbreaken of niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil binnenkort de nieuwe iphone 5 kopen en jailbreaken. Standaard zit volgens mij ios 6.0 op de iPhone maar nu vraag ik me af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[nieuwe iphone 5] ios6.0 jailbreaken of niet
Wil binnenkort de nieuwe iphone 5 kopen en jailbreaken. Standaard zit volgens mij ios 6.0 op de iPhone maar nu vraag ik me af of er niet te veel bugs in die eerste versie zitten.
Zou top zijn als er een manier was om te updaten naar ios 6.1.2 maar die is er zoals we allemaal weten sinds een paar weken niet meer. Dus wat zijn de bugs waardoor jullie updaten naar een nieuwere versie of zijn er iPhone 5 bezitters die nog op de out-of-de-box 6.0 draaien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Afhankelijk van wanneer die toekomstige iPhone 5 geproduceerd werd zit er iOS 6.0.1, 6.1, 6.1.1, 6.1.2 of nu ook 6.1.3 op. Maar zeker geen iOS 6.0, tenzij het een iPhone 5 is die sinds september 2012 ergens in een magazijn gelegen heeft.
|
|
|||
|
|||
Hmm, dat wist ik niet dus ik moet nu op zoek naar een aanbieder (wil er een icm een abbonemernt) die een beetje goed verkoopt.
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem gewoon updaten als je je iPhone binnen hebt. Ik weet niet of je wel eens een iPhone gebruikt hebt, maar een iPhone 5 zonder jailbreak is gewoon heel erg vlot en werkt prettig. Tenzij je je iPhone wil tweaken als een gek, zou ik het niet aanraden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 ios6 te jailbreaken via deze site | gekke_turk | Chat en geruchten | 5 | 13-12-12 14:43 |
Na ios6 iphone niet meer te gebruiken. | Rinskeeh | iPhone algemeen | 2 | 01-10-12 11:14 |
Nieuwe app kaarten in IOS6 geen vooruitgang. | Tom2011 | iPad algemeen | 14 | 24-09-12 18:50 |
iPhone: na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken | martijnheijmans | Jailbreak | 8 | 09-08-09 14:24 |
Nieuwe iPhone jailbreaken | Miki07Ronaldo | Archief | 7 | 02-05-09 17:35 |
|
|