Jailbreak 6.1.3? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gelezen dat het niet word geadviseerd je iphone te jailbreaken op ios 6.1.3. Maar wat zijn de gevaren als ik het wel doe? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 6.1.3?
Ik heb gelezen dat het niet word geadviseerd je iphone te jailbreaken op ios 6.1.3. Maar wat zijn de gevaren als ik het wel doe?
Moet ik wachten totdat er een nieuwe jailbreak uit komt op ios 6.1.3? Ik zou wel graag mijn iphone willen jailbreaken alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het risico is dat het mislukt.
De kans dat dit gebeurt: 100%. Er is namelijk op dit moment geen jailbreak voor 6.1.3.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is een oude truc Je gebruikt dan iOS 6 om een jailbreak uit te voeren op iOS 6.1.3. Met als resultaat dat er dan een hybride systeem is: de kernel van iOS 6 en de rest van iOS 6.1.3. Die toestand is meestal niet erg stabiel.
Maar je kan het altijd proberen. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met niet erg stabiel ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmmmm dat geeft de burger geen moed hahahahaha. Wilde eigenlijk JB doen, om sbsettings er weer op te laten draaien.
Maar heb eigenlijk geen zin in al dat geklooi |
|
|||
|
|||
Als je een iPhone 3GS of 4 op overschot hebt is dat leuk om wat te spelen. Ik heb dat in het verleden ook een paar keer gedaan met zo'n hybride systeem.
Voor een iPhone die je dagelijks gebruikt zou ik het niet aanbevelen tenzij je steeds een computer meesleept om tethered te booten na een crash. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo , ik heb deze morgen een mail van jailbreakme ontvangen dat jailbreaken op ios 6.1.3 nu mogelijk is.
is dit een grap? |
|
|||
|
|||
dat zou geweldig zijn.... Ik hoop het misschien weet iemand hier meer van?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja dat was in deze thread al besproken mbt tethered
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin heeft een iPhone 4. Heb hem gister op deze manier gejailbreaked. Ik ben benieuwd. Tot nu toe nog geen crashes o.i.d. gehad!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|