[JB] iPhone herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4S (mijn oude toestel) met iOS 6.1.2 erop inclusief jailbreak. Het toestel wil ik compleet leeg maken, terug zetten naar fabrieks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[JB] iPhone herstellen
Ik heb een iPhone 4S (mijn oude toestel) met iOS 6.1.2 erop inclusief jailbreak.
Het toestel wil ik compleet leeg maken, terug zetten naar fabrieks instellingen, maar wel iOS 6.1.2 blijven behouden. Hoe moet ik dit doen? Als ik via "instellingen, algemeen, stel opnieuw in, wis alle inhoud en instellingen" de iPhone wil herstellen dan blijft ie in een boot loop en wordt er niks hersteld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iPhone 4S met jailbreak kan je alleen maar herstellen met iTunes en dan wordt iOS 6.1.3 geïnstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Kan het niet dmv shsh blobs op te slaan dan 613 en daarna terug naar 612?
|
|
|||
|
|||
Dat is mooi balen dan...
Bedankt voor het snelle antwoord iig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is ook geen manier om de jailbreak ongedaan te maken zonder dat ik iOS opnieuw moet installeren, wat inhoudt dat ik alleen maar 6.1.3 kan installeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Cydia stashing is ook de reden dan je niet kan herstellen op het toestel zelf. De herstelprocedure tracht standaard apps te herstellen die niet meer staan waar ze moeten staan. |
|
|||
|
|||
Ok, duidelijk verhaal. Helaas...
Toestel gaat de verkoop in. Heb inmiddels een iPhone 5 (maar dat wist je al ) Toch handig om te verkopen als ie nog jailbreakable is. |
|
||||
|
||||
Jammer, maar omdat het niet kan:
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4 Herstellen iPhone v4.2.1 | Ceaty | Jailbreak | 2 | 20-03-12 23:58 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
iPhone herstellen?! | HansWorst | Archief | 3 | 23-01-09 14:09 |
iPhone: iPhone herstellen? | Kluppergeest | Jailbreak | 1 | 14-01-09 20:32 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|