//

SMS-toon gaat af, maar toch geen bericht..

SMS-toon gaat af, maar toch geen bericht.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Zoals in de titel dus... Ik hoor af en toe mijn GSM afgaan, SMStoon+trillen , maar scherm blijft zwart.... Als ik ontgrendel is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-13, 21:52
Affinitii Affinitii is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 7
Standaard SMS-toon gaat af, maar toch geen bericht..

Hey

Zoals in de titel dus...

Ik hoor af en toe mijn GSM afgaan, SMStoon+trillen , maar scherm blijft zwart....

Als ik ontgrendel is er niets te zien...

Bij berichtgeving heb ik alles van meldingen afgezet van applicaties dat ik niet gebruik.. Ook bij geluidsinstellingen is ENKEL EN ALLEEN de SMStoon de "drietoon", niks anders...


Voicemail is het in ieder geval al niet... Het is niet dat berichten niet toekomen, want de meeste mensen waar ik naar stuur vraag ik soms van : "heb jij gesmst?" en die zeggen dan ook nee... dus alle sms'en komen zoiezo wel toe...

Geen verklaring voor eigenlijk


Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-13, 21:17
Lamatje Lamatje is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik dacht dat ik gek werd!! Ik heb dit ook!
Mijn vriend zei al je bent niet goed joh haha
Geen idee hoe dit komt! Ik had wel een eigen muziekje maar daar kan het niet aan liggen...
  #3  
Oud 02-05-13, 13:17
Affinitii Affinitii is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 7
Standaard

Ff bij berichtencentrum alles van melding van alle apps in het lijstje afgezet (behalve de normale agenda/wekker/berichten/facebook)...

Sindsdien precies geen last gehad ervan.. Nog ff int oog houden
  #4  
Oud 08-08-13, 13:34
vince_vega vince_vega is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Wordt je helemaal gestoord van. Dan hoor je het een paar uur niet en dan opeens binnen 5 minuten 2 keer. Als ik het geluid uit heb staan, dan trilt de telefoon alleen maar. Heb zover ik weet elke app waar de drietoon voor gebruikt wordt een ander geluid voor gekozen.
__________________
Red is the Color
  #5  
Oud 19-11-13, 14:35
tamaar tamaar is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Boxtel
Berichten: 26
Standaard

Hier hetzelfde probleem met iPhone 5S. Ik krijg gedurende de dag met regelmaat een drie-toon melding en er is niets te zien... iemand al een oplossing gevonden of het probleem waar het aan kan liggen?
  #6  
Oud 19-11-13, 16:44
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

yep, dit is mij ook al een paar keer opgevallen. Bij mij is het voornamelijk de melding van nieuwe e-mail. Wat ik ook soms heb, is dat als er al een melding van nieuwe mail is binnengekomen, dan even later de phone ontgrendel dezelfde melding weer komt, maar dan zonder geluid. Vreemd is het wel.
  #7  
Oud 19-11-13, 17:03
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Dit probleem heb ik ook, eerst geluid en dan een notificatie en soms eerst notificatie dan geluid.
Soms zelfs alleen geluid van de mail.
Als ik dan naar de mail app ga en handmatig ververs, zie ik de mail ook daadwerkelijk binnenkomen.. Ik had 6 mailaccounts ingesteld (yahoo, gmail, 3x hotmail, upc en icloud).. Alleen bij icloud loopt alles synchroon en bij de anderen out of sync. Ik heb al bij enkele accounts de meldingen (zowel geluid als notificatie en tril) uitgezet om het probleem zo op te lossen, maar dit bood geen soelaas.

Dit heb ik als sinds ios 7.0 en hoopte bij elk update dat dit probleem zou worden opgelost.

Ps: ik heb een schone herstel overwogen, maar dan zou ik zowel de scores in mijn games, als de Wi-Fi passwords kwijtraken, dus dat is geen optie.
  #8  
Oud 21-11-13, 16:39
tamaar tamaar is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Boxtel
Berichten: 26
Standaard

Ik heb dus zeer regelmatig de drietoon melding zonder reden... Gebruik de drietoon ook niet in het Berichtencentrum
Het is dus geen notificatie van iets, maar wat het dan wel is???????
  #9  
Oud 15-10-14, 08:16
arnowen arnowen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 2
Standaard Spookberichtjes

Weet iemand als een oplossing. Ik krijg ook steeds de drietoon zonder dat ik een berichtje of iets anders binnen krijg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) naselmoro iPhone algemeen 5 21-07-11 15:28
Wel 3G, maar toch geen verbinding? Buttercup iPhone algemeen 8 07-10-10 16:21
Toon NIETS bij een inkomend SMS bericht JEPEDEWE iPhone algemeen 1 11-07-10 16:25
SMS melding: "1 nieuw bericht" gaat maar niet weg Lavendula iPhone algemeen 26 03-01-09 15:17
geen Wi-Fi, maar toch internet perozie Archief 4 22-02-08 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.