Toon NIETS bij een inkomend SMS bericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil dat mijn iphone NIETS toont op mijn opstartscherm als ik een SMS bericht binnen krijg... Met codeslot aan krijg ik toch nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toon NIETS bij een inkomend SMS bericht
Hallo,
Ik wil dat mijn iphone NIETS toont op mijn opstartscherm als ik een SMS bericht binnen krijg... Met codeslot aan krijg ik toch nog steeds een melding van "nieuw bericht" van XYZ op mijn opstartscherm... Hoe ga ik tewerk? JP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ervaringen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
kan je in ios4 al een eigen sms-toon toevoegen? | minosvdb | iPhone algemeen | 10 | 21-07-10 09:11 |
SMS-INBOX blijft een inkomend bericht aangeven... | vy_k | Archief | 1 | 02-05-09 16:55 |
Foto bij inkomend SMS-bericht | apoZ | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-06-08 23:33 |
sms tekst bij inkomend bericht | crazy-chriss | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-05-08 21:00 |
|
|