//

Jailbreak 4s Evasi0n met Passcode

Jailbreak 4s Evasi0n met Passcode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb m'n oude 4S die ik wil jailbreaken met evasi0n maar de iphone is disabled en ik moet 22 miljoen minuten wachten, lang verhaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-13, 22:45
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard Jailbreak 4s Evasi0n met Passcode

Ik heb m'n oude 4S die ik wil jailbreaken met evasi0n maar de iphone is disabled en ik moet 22 miljoen minuten wachten, lang verhaal

Wanneer ik evasi0n start krijg ik de melding dat ik niet kan jailbreaken omdat er een passcode op zit, die ik wel gewoon weet, maar ik kan hem dus niet invoeren.

ERROR: Device has a passcode set! if a passcode is set, the jailbreak procedure will most likely fail. Prima, dat risico loop ik dan wel, maar ik kan dus uberhaubt niet op jailbreak klikken.

Ik wil niet eerst restoren, want ik heb lang geleden voor het laatst gesynced, dus dan raak ik veel kwijt. Hoe kan ik evasi0n alsnog forcen om toch te jailbreaken ondanks de passcode melding?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-13, 08:44
Florisw98 Florisw98 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 5
Standaard

Heb je veel belangrijke dingen op je iphone staan?
  #3  
Oud 23-05-13, 10:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justevo Bekijk bericht
Hoe kan ik evasi0n alsnog forcen om toch te jailbreaken ondanks de passcode melding?
Als er geen knop "Force Jailbreak" staat zal je de code van evasi0n moeten aanpassen (denk ik)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Jailbreak Evasi0n 1.4 blackwood0 Jailbreak 1 24-02-13 10:41
iPhone: Evasi0n jailbreak: Problemen met geluid bij bellen jurrian Jailbreak 2 10-02-13 15:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:30.