kan mijn iphone 4 gsm maar niet jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb 6.1.3 en ik wilde een thetered jailbreak doen,(op mn laptop werkte het niet) dus toen op de mac van me moeder, maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan mijn iphone 4 gsm maar niet jailbreaken?
ik heb 6.1.3 en ik wilde een thetered jailbreak doen,(op mn laptop werkte het niet) dus toen op de mac van me moeder, maar ik jailbreak hem, ik krijg die cijfers en letters enzo en dat ananasje dat rent met moving apps enzo maar daarna stond er geen cydia op en toen dee ik just boot en werkte het niet ik kreeg iets van p.list error of hij blijft eeuwig hangen op waiting for reboot
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat "iets van plist" betekent dat je niet het ipsw bestand van iOS 6.0 geselecteerd hebt om tetethered te booten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan ik met mijn apple tv 2 versie 5.2.1 downgrade zodat ik untethered kan jailbreaken | khalidinio | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 09-05-13 14:32 |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
iPhone: Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? (FW 3.1.2 & 3.1.3) | WDS001 | Jailbreak | 93 | 12-05-11 14:59 |
Hoe kan ik mijn Iphone 2.1 jailbreaken? | peterklaassen | Archief | 5 | 30-12-08 23:08 |
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken | aswien | Archief | 1 | 21-11-08 14:11 |
|
|