//

Whatsapp installeren - ik loop vast bij vervangen van "documents + library"

Whatsapp installeren - ik loop vast bij vervangen van "documents + library" discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer op de nieuwe ipod touch voor mijn dochter whatsapp te installeren (eigenlijk was dat de reden om een ipod te kopen en nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-13, 16:54
BertF BertF is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Question Whatsapp installeren - ik loop vast bij vervangen van "documents + library"

Ik probeer op de nieuwe ipod touch voor mijn dochter whatsapp te installeren (eigenlijk was dat de reden om een ipod te kopen en nou staat apple het niet toe ...) ... op internet heb ik verschillende tips gevonden, waarvan deze de meest hoopvolle lijkt : Install WhatsApp On iPad And iPod touch Without Jailbreak - YouTube

Het werkt simpel : leen een iphone, installeer daar whatsapp, configureer deze met het telefoonnummer waar je op ge-appt wilt worden. Installeer met iFunBox een kopie van whatsapp op de ipod touch en kopieer dan middels iFunbox de folders "documents + library" van de iphone via je desktop naar de ipod touch.

Nu heb ik dat gedaan maar lijkt het kopieren van documents + library naar de ipod touch niet te werken. Ik kan documents en library ook niet verwijderen van mijn ipod touch (iets met rechten?).

Wie weet het antwoord?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-13, 17:16
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik kan niet helpen met het probleem, want ik heb geen dummy iTouch, maar ik wil wel even wat achtergrondinformatie bieden:

- Apple is niet de boosdoener, WhatsApp Inc. wilt per se iPods en iPads niet toestaan
- Heb je al overwogen om iMessage te gebruiken? Ze kan dan wellicht niet met Android-vriendinnen chatten, maar daar heb je dan ook een telefoon voor nodig (wat dacht je van een tweedehandse iPhone 3GS voor minder dan € 100?)
- Voortaan zou ik even vooronderzoek doen als enkel 1 appje de reden is voor een productkeuze

Vragen op dit forum is in ieder geval al een goed begin
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #3  
Oud 29-10-13, 17:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BertF Bekijk bericht
Wie weet het antwoord?
Je bent met onvoldoende toegangsrechten in de Sandbox van Whatsappje aan het rommelen.
Reageren

Labels
ipod, touch, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone steekt in een "respring loop" mello15 Jailbreak 3 27-05-12 13:46
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Vastloper bij installeren "Lock Calendar"? mphoogeveen Archief 3 14-10-09 20:17
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) MCNO iPhone algemeen 0 11-01-09 10:45
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" aer0101 Unlock [archief] 1 02-04-08 09:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.