Clash of Clans jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die verslaafd zijn aan deze app maar het toch niet willen laten om te gamen hier instructies hoe je op je pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Clash of Clans jailbreak
Voor de mensen die verslaafd zijn aan deze app maar het toch niet willen laten om te gamen hier instructies hoe je op je pc het spel kan spelen op zelfde servers als van iPhone.
Veel success met deze tip aan de gamers die last krijgen van een snel leeglopende batterij. Batterijprobleem hiermee opgelost. Linkje: Clash of Clans tweak Zelf doe ik niet aan jailbreak, mischien kan een verslaafde gamer die JB heeft er wat mee ...
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd! Laatst gewijzigd door antoon100; 17-11-13 om 19:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
"Display Recorder" is een betaalde Cydia app van 4.99$. Volgens jouw instructies moeten we die betaalde app gaan stelen in die obscure dievenrepo (waarvan ik de naam niet mag noemen op dit forum).
|
|
||||
|
||||
Ik heb niet gezegd dat men die app moet stelen.
Ze moeten gewoon de instructies volgen alleen ipv de app te stelen moeten ze die kopen. Voor de rest zullen de instructies veronderstel ik wel hetzelfde blijven. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@gamers Eventjes geduld, de pdf is in voorbereiding ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2013 om 18:48 ---------- De pdf is terug. @timosha Is het nu legaal? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Clash of clans | bapekawss | iPhone Games | 12 | 29-09-15 07:53 |
Clash of clans | Koenn1991 | iPhone Games | 65 | 13-02-14 22:52 |
Clash of Clans minder scherp op de iPad air | ultrabeeaat | iPad Games | 2 | 25-11-13 14:36 |
Clash of clans 2e Acc ? | hari050 | iPhone Games | 1 | 20-10-13 19:41 |
|
|