Is iPhone 4 met ios7.0.3 te unlocken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via een vriend mijn iPhone 4 16gb gekocht en zou deze graag unlocken.mijn versie is de 7.0.3 en zie deze niet op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is iPhone 4 met ios7.0.3 te unlocken?
Ik heb via een vriend mijn iPhone 4 16gb gekocht en zou deze graag unlocken.mijn versie is de 7.0.3 en zie deze niet op het forum.is dit mogelijk?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Allen de stokoude modem firmware 01.59.00 voor de iPhone 4 kan men softwarematig unlocken.
|
|
|||
|
|||
Dus toch abonnement aanschaffen?hoopte mijn pay and go kaart te kunnen houden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik hem voor je.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wel ,heb Proximus als provider.toen ik eerste maal 3G wou gebruiken kreeg ik melding dat ik geen abonnement heb voor data.ik heb nog 4gb download op mijn kaart.
|
|
|||
|
|||
Als je wel kan telefoneren dan zit er geen SIM-lock op het toestel. Hoe die pre-paid dingen van Proximus werken weet ik helaas niet.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp,zal eens bij Proximus langsgaan voor meer info
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Router schakelt uit bij gebruik AppleTV via iPhone met/sinds iOS7 | arnito | Wi-Fi | 4 | 21-10-13 15:21 |
Kleine problemen met ios7 | Tom034 | iPhone algemeen | 74 | 30-09-13 22:26 |
iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7 | KiloDiesel | iPhone algemeen | 2 | 30-09-13 20:30 |
Nieuwe iPhone 4S 8GB iOS7 (voor synchronisatie) compatible met PowerMac7,2 (Leopard)? | FlippieFlink | iPhone algemeen | 13 | 25-09-13 12:23 |
Probleem met iOS7 update HELP!! | SaskiaDeWeerd | iPhone algemeen | 3 | 19-09-13 15:54 |
|
|