Root benaderen IOS7.04 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, gisteren mijn iPad3 gejailbreakt op ios7.0.4. Nu probeer ik de root te vinden via bv iFunbox of Diskaid maar hij ziet ze niet? Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Root benaderen IOS7.04
Hai, gisteren mijn iPad3 gejailbreakt op ios7.0.4. Nu probeer ik de root te vinden via bv iFunbox of Diskaid maar hij ziet ze niet? Is er nog een extra handeling wat ik moet toevoegen, bv in cydia ofzo? Komt het omdat MobileSubstrate mogelijk nog problemen geeft? Wie kan me helpen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Diskaid of iFunbox heb ik niet. Met OS X Finder kan ik in ieder geval in de root partitie komen van een test iPhone 4:
|
|
|||
|
|||
werkt die ook op windows? in google kom ik nl gelijk mij een imac uit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
installeer afc2add via cydia.
Vervolgens kun je via ifunbox je root benaderen. |
|
|||
|
|||
Thanks Acarr, ik ben binnen mijn dank is groot. En uiteraard ook jouw dank timosha, deze optie hou ik als tweede indien nodig.
|
|
||||
|
||||
Ehmmmm Ifile werkt ook gewoon hoor....
|
|
|||
|
|||
klopt maar ik kwam niet in de root dus kon ik met alle proggies niet verder ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DVR met beveiligingscamera's via IP benaderen | dennisr | iPhone Apps | 19 | 09-11-15 12:43 |
Gezamenlijk bestanden benaderen via iPad | iPeppel | iPad algemeen | 6 | 28-09-11 00:41 |
iPhone benaderen via de Finder | martijn-tje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-08-10 20:39 |
Folder (subdirectory) benaderen in resources | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 23-05-10 19:12 |
Windows: iphone benaderen via pc | civiccoupe | Desktop-applicaties | 4 | 14-10-08 07:22 |
|
|