iphone benaderen via pc discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een vraagje ik heb mijn iphone bij mijn stereo liggen en laat hem dan mp3 afspelen maar wil ik een ander nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone benaderen via pc
hallo ik heb een vraagje
ik heb mijn iphone bij mijn stereo liggen en laat hem dan mp3 afspelen maar wil ik een ander nummer horen dan moet ik er naartoe lopen. is er ook een programma voor windows zodat ik vanachter de pc de muziek op mijn iphone kan regelen en dan via Wi-Fi? groeten cor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet niemand of dit mogelijk is?
|
|
||||
|
||||
Er is wel een VNC server voor de iPhone te vinden in Cydia. Dan moet je even zoeken
|
|
|||
|
|||
oww oke zal ik ff doen
|
|
||||
|
||||
Niet de goedkoopste oplossing, maar er is nog een alternatief. Ik gebruik sinds kort een combinatie van iTunes (PC), Remote (iPhone) en Airport Express. Kun je al je muziek vanuit je iTunes bibliotheek afspelen op je stereo, te bedienen vanaf je iPhone. Zelfs het volume kun je regelen vanuit je stoel. Je wordt er alleen ontzettend lui van....
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DVR met beveiligingscamera's via IP benaderen | dennisr | iPhone Apps | 19 | 09-11-15 12:43 |
iPhone benaderen via de Finder | martijn-tje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-08-10 20:39 |
Folder (subdirectory) benaderen in resources | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 23-05-10 19:12 |
iPod touch: Benaderen data op iPod Touch (of Iphone) via Wi-Fi | guided tours | Jailbreak | 2 | 10-08-09 19:39 |
via putty je iphone directory's benaderen | Diegotjes | Archief | 2 | 31-08-08 23:01 |
|
|