Weer in Berichtencentrum fixen na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij en schijnbaar*bij meer mensen functioneerde de weer-sectie niet meer na het jailbreaken. De oplossing is vrij simpel. 1. Download iFile 2. Ga naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weer in Berichtencentrum fixen na jailbreak
Bij mij en schijnbaar*bij meer mensen functioneerde de weer-sectie niet meer na het jailbreaken. De oplossing is vrij simpel.
1. Download iFile 2. Ga naar /var/mobile/Library/BulletinBoard/SectionInfo.plist 3. Maak een back-up van dit bestand, email het naar jezelf o.i.d.; gaat iets mis dan kun je 't herstellen 4. Open het en zoek com.apple.weather.today (scroll een eind richting het midden) 5. Klik op Wijzig en verwijder het hele volgende gedeelte: Code:
<key>com.apple.weather.today</key> <data> *hier staan regels met onleesbare code* </data> Nu zou het opgelost moeten zijn! Credits: Reddit
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je een back-up van dit bestand maken ? Heb namelijk zelfde probleem
Groetjes |
|
||||
|
||||
Uit m'n hoofd:
- Druk op wijzigen - Selecteer het bestand of de bestanden - Druk op het Mail icoontje (postbrief icoon) - Voer een ontvangadres in |
|
|||
|
|||
Ok ik heb dit gedaan maar nu is er nog altijd geen weer-weergave te zien.
Sorry voor de Some vraag ervoor Groeten |
|
||||
|
||||
Bedankt! Dat heeft het bij mij opgelost!
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
Schakel locatievoorzieningen aan voor je Weer app of voeg een stad toe als je dat nog niet hebt. Verder: ff rebooten of harde reset en dan opnieuw proberen |
|
|||
|
|||
werkt prima , dank u voor de handleiding
|
|
||||
|
||||
Als je Live weather icon installeert werkt ie ook weer, en je hebt gelijk een animated weer icoontje
|
|
||||
|
||||
Maar dat werkt niet voor een iPhone 4
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|