Hidden settings 7 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De tittel zegt het zelf Wie kan mij uitleggen wat hier het nut van is want alles is in het engels en ik begrijp er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hidden settings 7
De tittel zegt het zelf Wie kan mij uitleggen wat hier het nut van is want alles is in het engels en ik begrijp er totaal niets van is er soms ergens een topic met uitleg?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alles is geënt op je springboard dus gaat het over cosmetische veranderingen. Mijn advies zou zijn.... Niet mee klooien |
|
||||
|
||||
Zelf een beetje onderzoek uitvoeren of Translate gebruiken is ook niet illegaal
Let op: klooien met deze settings kan je iPhone in een genadeloze bootloop gooien. Fix na klooien hiermee + algemene bootloop fix. - Test recipe, klinkt als een oninteressante niet-werkende functie om iets mee te testen - Parallax is het 3D-effect, meer plat gezegd het heen en weer bewegen van vooral de achtergrond afbeelding - Folders… folders - Icon animaties, icoonanimaties, wil je dit nou echt vertaald - Contr Weet je wat, vraag anders specifiek wat je weten wilt. Meer dan de helft spreekt voor zich
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hidden Settings voor A7 ( Iphone 5s ) werkt | daveensannie | Jailbreak apps en thema's | 11 | 29-12-13 16:00 |
hidden status bar ios 7/xcode 5 | Tomhhw | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 02-07-13 13:33 |
Hidden ook voor iPhone? | Wilders4ever | iPhone Apps | 0 | 02-06-11 13:56 |
hidden value voor cell in tabelview? | w00 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 30-09-10 10:43 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
|
|