Hidden Settings voor A7 ( Iphone 5s ) werkt discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen zelf uitgeprobeerd en bij mij werkt het, let wel, alles op eigen risico !!! Voeg deze repo toe in Cydia: TekWik Repo zodra je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hidden Settings voor A7 ( Iphone 5s ) werkt
Vanmorgen zelf uitgeprobeerd en bij mij werkt het, let wel, alles op eigen risico !!!
Voeg deze repo toe in Cydia: TekWik Repo zodra je m geinstalleerd hebt kan het wat langer duren voordat hij weer reboot ( was bij mij zo ) Mocht t onverhoopt gebeuren dat hij blijft hangen in de apple logo, dan zit er niks anders op dan restoren in Itunes en weer van voor af aan beginnen. Have fun |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt niet bij mij
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Na het terug te verwijderen blijft die text zichtbaar
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb hem enkele keren opnieuw opgestart maar nog altijd zichtbaar.
|
|
||||
|
||||
Ook met power en home button tegelijk totdat t apple tekentje weer te voorschijn komt ?
|
|
||||
|
||||
Juist gedaan maar nog steeds zichtbaar
|
|
||||
|
||||
Heb een manier gevonden maar moet t eerst f zelf uitproberen of t werkt
|
|
||||
|
||||
Hoe?
ik heb ondertussen restore gedaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hidden status bar ios 7/xcode 5 | Tomhhw | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 02-07-13 13:33 |
Hidden ook voor iPhone? | Wilders4ever | iPhone Apps | 0 | 02-06-11 13:56 |
hidden value voor cell in tabelview? | w00 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 30-09-10 10:43 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
|
|