Gejailbreakt maar geen Cydia gekregen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 4 geprobeerd te jailbreaken via evasion 7 alleen ik heb geen Cydia gekregen. Ik heb de instructies gevolgd maar op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gejailbreakt maar geen Cydia gekregen.
Hallo,
Ik heb mijn iPhone 4 geprobeerd te jailbreaken via evasion 7 alleen ik heb geen Cydia gekregen. Ik heb de instructies gevolgd maar op een of andere manier krijg ik geen Cydia. Wat moet ik nu doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem dus alle stappen doorlopen en na de melding configuring rootfs is het gebeurd gaat Evasion niet verder. ik ben er nu al een paar dagen mee bezig en begin nu toch aardig geirriteerd te raken.
omdat je profiel niet 2 iphones aan kan het betreft een Iphone 4 32GB IOS 7.0.4 @timosha wat bedoel je met OTA updates? |
|
|||
|
|||
OTA = over the air, dus via het instellingen menu - algemeen - software update
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als evasi0n7 het root file system niet kan configureren kan dit inderdaad te wijten zijn aan een serie OTA updates. Herstel het toestel met iTunes, dan komt er nieuw disk image op, en probeer opnieuw te jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
inmiddels mede met bovenstaande post gewoon de iphone eerst gebackupt. daarna de iphone terug gezet naar fabrieks instelling. dan de optie telefoon configureren als bestaande ( dus back up terug zetten) daarna opnieuw Evasi0n uitgevoerd.
resultaat Cydia draait eindelijk op mijn iphone 4 Thanks Timosha om de juiste richting op te wijzen |
|
|||
|
|||
Ik zal het dan ook maar even proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G succesfull gejailbreakt, downloads uit Cydia lukt prima, maar geen settings | gebo51 | Jailbreak | 3 | 12-02-13 22:54 |
jailbreak gedaan maar geen update gekregen | marcelca | Jailbreak | 6 | 14-04-11 21:00 |
iphone 3gs gejailbreakt en cydia geïnstalleerd maar start niet op | jurd91 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-10-10 20:51 |
iPhone: Iphone 3G gejailbreakt maar geen cydia etc.? | Myzelf667 | Jailbreak | 0 | 29-07-10 17:24 |
Iphone gejailbreakt via blackra1n, Cydia aanwezig maar Installer niet? | Chrisos | Archief | 6 | 01-01-10 17:31 |
|
|