iOS 7.0.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wordt momenteel wereldwijd aangeboden... Voorlopig wordt aangeraden NIET te updaten indien je de jailbreak wenst te behouden tot de devs meer inzicht in deze release ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 7.0.5
Wordt momenteel wereldwijd aangeboden...
Voorlopig wordt aangeraden NIET te updaten indien je de jailbreak wenst te behouden tot de devs meer inzicht in deze release krijgen... https://twitter.com/MuscleNerd/statu...06168995352576
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfs niet proberen om een iPhone 5s/5c met jailbreak te updaten, OTA of met iTunes. Dat gaat mis en dan is er een herstel met iTunes nodig. En als Apple iOS 7.0.4 niet meer ondertekend, ja dan........
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat evasi0n de OTA update disabled heeft...
Ik krijg de update op mijn 5s in ieder geval nog niet aangeboden... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze update zou enkel zijn voor de 5S en 5C verkocht in China of toestellen die last hebben van één of andere netwerkbug.
Laatst gewijzigd door PsyFly; 29-01-14 om 23:23. Reden: Staat reeds op ipc blijkbaar... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toch kreeg ik hem daarnet in iTunes aangeboden...
I respectfully declined...of horse... |
|
||||
|
||||
Stefan Esser (alias i0n1c en voormalige dev) meldt dat mits een kleine
aanpassing in evasi0n waardoor de firmware wordt herkend de jailbreak nog steeds kan uitgevoerd worden... Hij heeft er een screenshot bijgepost... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Update is voor alle genoemde devices die compatibel zijn voor gebruik met de chinese mobiele providers...zo ook die op de Europese markt dus blijkbaar. |
|
||||
|
||||
iTunes vond niks bij mij, ik zocht ook nergens naar
|
|||
|
|||
Ik kan ook updaten naar 7.0.5, maar is dit verstandig? 7.0.4 werkt nu aardig goed op mijn 5s en ben bang dat er weer extra bugs insluipen na een update.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ookal wordt er hier met geen woord over gerept, toch ga ik er van uit dat er minieme oplossingen en verbeteringen zijn doorgevoerd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Offtopic: toen ik in de instellingen mijn router 2.4ghz had aangepast naar 5ghz, merkte ik in speedtest dat de max. snelheid van 36Mbps naar 70Mbps schoot.. Ben er heel blij mee. |
|
||||
|
||||
Ik heb een clean restore gedaan just in case 7.0.4 geblokkeerd gaat worden.
Nu staat er ineens install ios 7.0.5 bij mijn settings. Deze is dus gedwonload zonder dat ik dit geaccepteerd had. Ny zit ik met een gigantische blok gegevens in Other geheugen en kan hem niet dumpen... Iemand nog suggesties? Ik heb software update killer gebruikt maar die gooit de file niet weg. Earse all maar dan schiet de iphone5s in een loop omdat deze is gejailbreakt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|