Batterij gebruik info weg na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi! ik heb pas een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 5s, en ik heb het idee dat mijn accu erg snel leeg gaat. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij gebruik info weg na jailbreak
Hoi hoi! ik heb pas een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 5s, en ik heb het idee dat mijn accu erg snel leeg gaat.
Nu wil ik het controleren maar de gegevens bij batterij gebruik zijn nu weg? Iemand hier ervaring mee? iemand misschien een tip of jailbreak tweak voor betere batterij tijd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pas wanneer je telefoon volledig opgeladen is zal je batterijduur-info weer verschijnen. Dit is altijd zo na een opnieuw opstart.
|
|
|||
|
|||
Met een jailbreak ga je zeker geen energie besparen. Afhankelijk van welke jailbreak tweaks/apps je geïnstalleerd hebt draaien er meer processen/daemons. Hoe meer processen er draaien hoe meer energie er verbruikt wordt.
|
|
|||
|
|||
Vanaf je een Respring doet (na bvb installeren van een tweak) verdwijnt je huidige batterijgebruik. Na het opladen is dat terug zichtbaar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Limera1n Jailbreak Gebruik Batterij verdwenen. | Achmed1 | Jailbreak | 6 | 13-10-10 15:26 |
Batterij snel leeg door pushfix.info!? | tsja.... | iPhone algemeen | 0 | 27-01-10 00:37 |
Na gebruik Wi-Fi en uitzetten 'activation & Jailbreak' weg! | Michel | Archief | 2 | 08-10-07 14:22 |
|
|