//

Batterij gebruik info weg na jailbreak

Batterij gebruik info weg na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi! ik heb pas een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 5s, en ik heb het idee dat mijn accu erg snel leeg gaat. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-02-14, 12:39
dimi22 dimi22 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard Batterij gebruik info weg na jailbreak

Hoi hoi! ik heb pas een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 5s, en ik heb het idee dat mijn accu erg snel leeg gaat.

Nu wil ik het controleren maar de gegevens bij batterij gebruik zijn nu weg?
Iemand hier ervaring mee? iemand misschien een tip of jailbreak tweak voor betere batterij tijd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-14, 13:06
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Pas wanneer je telefoon volledig opgeladen is zal je batterijduur-info weer verschijnen. Dit is altijd zo na een opnieuw opstart.
  #3  
Oud 17-02-14, 13:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dimi22 Bekijk bericht
Hoi hoi! ik heb pas een jailbreak uitgevoerd op mijn iphone 5s, en ik heb het idee dat mijn accu erg snel leeg gaat.
Met een jailbreak ga je zeker geen energie besparen. Afhankelijk van welke jailbreak tweaks/apps je geïnstalleerd hebt draaien er meer processen/daemons. Hoe meer processen er draaien hoe meer energie er verbruikt wordt.
  #4  
Oud 17-02-14, 21:11
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Vanaf je een Respring doet (na bvb installeren van een tweak) verdwijnt je huidige batterijgebruik. Na het opladen is dat terug zichtbaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Limera1n Jailbreak Gebruik Batterij verdwenen. Achmed1 Jailbreak 6 13-10-10 14:26
Batterij snel leeg door pushfix.info!? tsja.... iPhone algemeen 0 26-01-10 23:37
Na gebruik Wi-Fi en uitzetten 'activation & Jailbreak' weg! Michel Archief 2 08-10-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.