iPhone 4 downgraden van ios 7.0.4 naar 6.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan het en zo ja heeft er iemand uitleg? Ik heb er een gevonden dat je via itunes op shift en dan herstellen klikt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 downgraden van ios 7.0.4 naar 6.1.3
Kan het en zo ja heeft er iemand uitleg? Ik heb er een gevonden dat je via itunes op shift en dan herstellen klikt en de juiste ipsw kiest en hij gaat dan downgrade naar 6.1.3. Of moet je iets doen met shsh blobs.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je geen SHSH blobs hebt voor 6.1.3 dan kun je niet terug.
|
|||
|
|||
Ik heb een jailbreak gehad op 6.1.3 dus ik heb ook de shsh blobs? Maar hoe krijg ik ze via de cydia server?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er staan geen shsh blobs in tinyumbrella terwijl ik wel een jailbreak had op 6.1.3 en 6.1.2
|
|
|||
|
|||
Dan heeft Cydia geen SHSH opgeslagen en kan je niet downgraden naar iOS 6.1.3.
|
|
|||
|
|||
Maar de vorige keer had ik wel daar de shsh blobs van 6.1.3
|
|
|||
|
|||
probeer het via redsn0w tedoen daar kun je ook blobs van daan halen en je kan er ook via downgrade en herstellen
Link>>> Download Redsn0w jailbreak for latest iOS version of gebruik ifaith daar kan het ook mee Link>>>iH8sn0w.com Suc6 Voor vragen mail me >>>nivdegraaf@live.nl kijk ook op youtube. Wat ik je nu vertel is op eigen risico !!!
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn Laatst gewijzigd door niven10; 23-12-13 om 17:07. |
|
|||
|
|||
Daar staat dat ik alleen 5.1 blobs heb terwijl ik 2 maanden geleden nog keek en ik ios 6.1.2 en 6.1.3 blobs had.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
alle 3 programma's
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er echt geen manier om de ios 6.1.2 en 6.1.3 blobs te krijgen? Want ik weet 100% zeker dat ik ze had.
|
|
|||
|
|||
Kan...
wat je ook kan doen terug naar 5.1 met blobs en dan via iTunes update naar ios 6
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk op deze video en zie hoe je de ios versie dumpt. En opslaat voor als je hem eens terug wil zetten.
|
|
||||
|
||||
SHSH dumpen met iFaith heeft TS al geprobeerd zonder succes.
Welkom op het forum trouwens |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6 | Bierkers | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 02-09-13 22:33 |
iPhone: kan ik mijn iphone downgraden van ios 6.0.1 naar 5.1.1 zonder shsh blobs | gizmobinky | Jailbreak | 1 | 14-01-13 17:01 |
Alle iDevices: Downgraden van ios 5 (beta) naar ios4.3 | wannesdg | Jailbreak | 3 | 14-10-11 17:58 |
iPhone: iPhone 4 downgraden van ios 4.2.1 naar 4.1 (géén jailbreak) | iGeO | Jailbreak | 0 | 07-12-10 23:15 |
|
|