Jailbreak iOs 7.0.6... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het advies van https://twitter.com/MuscleNerd ... "Same advice as last time! Stay away from 7.0.6 if jailbroken, and we'll update evasi0n7 if possible (this sounds like ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak iOs 7.0.6...
Het advies van https://twitter.com/MuscleNerd...
"Same advice as last time! Stay away from 7.0.6 if jailbroken, and we'll update evasi0n7 if possible (this sounds like an important fix!)"...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verknoei maar niet te veel want iOS 7.0.4 en 7.0.5 worden nu écht niet meer ondertekend.
|
|
||||
|
||||
Coolstar (@coolstarorg) heeft alvast zijn iPod op 7.0.6 gejailbreaked...
Zo blijkt uit de pic van zijn tweet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar niet dat het veel uit maakt voor mij hoor ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2014 om 22:30 ---------- En dat screenshot zegt niks want je kan SystemVersion.plist aanpassen naar elke willekeurige versie die je maar wilt. Kan ik ook zo doen en laten zien als je wilt
|
||||
|
||||
Dat zou dit heerschap nooit doen...
Waarschijnlijk heeft hij met een hex-editor de laatste versie van Evasion aangepast zodat deze 7.0.6 herkent...en bijgevolg kan jailbreaken... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2014 om 23:09 ---------- Een hex editor dus... Jailbreak iOS 7.0.6 Untethered Using Evasi0n Right Now [Tutorial] | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Mooi, dan is dit dus nog niet gepatcht. Ik las wel al op iDownloadblog dat P0sixspwn op iOS 6.1.6 een boot-loop veroorzaakt, dus daar is misschien wat meer aan de hand
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ondertussen is evasi0n 7 geupdate voor iOs 7.0.6...
evasi0n iOS 7.x Jailbreak - official website of the evad3rs |
|
|||
|
|||
Na alles wat ik gisteren gelezen heb over die SSL/TSL bug denk ik dat het heel raadzaam is om zo snel mogelijk te updaten naar iOS 7.0.6. Zeker als je een jailbreak gebruikt.
Blijkbaar heeft Apple de jailbreakers ontzien en heeft alleen maar de SSL/TSL bug gepatcht in iOS 7.0.6. |
|
|||
|
|||
Wat kan er mij als gewone gebruiker overkomen als ik op 7.0.4 blijf?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas is het nog altijd even traag op de iPhone 4 ;(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan ik gewoon de iPhone met 7.0.6 nou jailbreaken of niet? |
|
||||
|
||||
Jep...
De update is er toch... evasi0n.com |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedankt Wally, ik zie het ja.. Kan het ook gelijk aangepast worden in de hoofdfora " jailbreak " 7.0.6 met evasion?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 februari 2014 om 12:18 ---------- Jij ook bedankt Timosha. Kan het ook gelijk aangepast worden in de hoofdfora " jailbreak " 7.0.6 met evasion? In dat gele tekstgebied dat het 7.0.6 ook mogelijk te jailbreaken is |
|
|||
|
|||
ik heb vandaag geupdated naar 7.0.6 en daarna jailbreak.
Dat verliep allemaal zonder problemen, MAAR, sinds de huidige versie een enorme battery drain. Op 7.0.4 had ik daar totaal geen last van. Ik heb dezelfde apps als ik had. niets veranderd. Ook eerst hersteld naar fabrieksinstellingen en daarna alles er weer op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
|
|