Hoe Cydia verwijderen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Stomme vraag : Hoe kan je Cydia verwijderen van een iPhone 5s en de update 7.0.6 op de iPhone te zetten en dan opnieuw te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe Cydia verwijderen?
Stomme vraag : Hoe kan je Cydia verwijderen van een iPhone 5s en de update 7.0.6 op de iPhone te zetten en dan opnieuw te jailbreaken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen met iTunes.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe je een backup moet maken met iCloud of iTunes en hoe je die moet terugzetten is al honderden keren beschreven op het forum. Dat ga ik niet nog eens herhalen. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik een backup maak zoals de iPhone nu is, dan laat die toch restanten na in de backup van de jailbreak of niet? Want dan je ook wel als is vernoemd. Vandaar mij ''domme'' vraag. |
|
||||
|
||||
Tja met die vraag zit ik ook een beetje en zo dom vind ik hem niet, mis eigenlijk een how to topic(s) zodat dat een keer vast ligt en geen 200 keer herhaald hoeft te worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...erstellen.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal de iPhone wel herstellen met een backup van januari 2014 zonder jailbreak. Spijtig dat er sommige mensen altijd zo in de soep zitten te draaien en liever heel onduidelijk zijn!. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
niet zo depri ;-) ook jij zal wel in den beginne tig vragen gehad hebben voordat je professor werd.
Alles wat in de directory /var/ staat wordt meegenomen in de backup. Dus, ook door tweaks aangepaste property lists. Ook door tweaks aangemaakte launch daemons/agents gaan mee in de backup. WAt moet je nu doen om te zorgen dat de restanten van de tweaks niet gebackupped worden. Dat is wel even essentieel , de gehele map var leeggooien?? snelle jelle met tekst maar voor de beginner onbegrijpbaar hoe te handelen. Misschien dat er meerdere professoren rondhangen op dit forum die een gepast antwoord kunnen geven voordat Timosha aan het infuus moet |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Timosha Bedankt voor je tip elders pak nog maar een duvel
De migratie van een iOS versie met een JB naar een volgende versie doe ik steeds als volgt: 1) De iPhone met de oude iOS versie synchroniseren met iTunes. Let op het woord "synchroniseren"; 2) Met PKGBackup een backup maken van alle jailbreak tweaks/apps naar DropBox; 3) De iPhone met iTunes herstellen naar de nieuwe iOS versie. Na het herstel de iPhone loskoppelen van iTunes. iTunes afsluiten; 4) De nieuwe iOS versie jailbreaken; 5) Met Cydia PKGBackup installeren; 6) Met PKGBackup de backup uit punt 2) terugzetten; 7) De iPhone aansluiten aan iTunes; 8) De backup die tijdens de synchronisatie in punt 1) gemaakt werd terugzetten; Goeie samenvatting |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
iPhone: cydia verwijderen na unlock/cydia apps? | rikkie123 | Jailbreak | 2 | 19-01-10 18:38 |
Hoe een programma van cydia verwijderen | Ancotje | Archief | 2 | 09-01-10 10:13 |
Cydia verwijderen? | Yzord | Jailbreak apps en thema's | 12 | 28-09-09 18:35 |
iPhone 3G: cydia verwijderen | biabu | Unlock | 8 | 09-02-09 10:11 |
|
|