iPhone 4S upgrade vraagje discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 4S met iOS 5.1.1 (Jailbreakt) maar steeds minder apps werken met iOS 5 helaas dus ik wil graag naar iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S upgrade vraagje
Hallo,
ik heb een iPhone 4S met iOS 5.1.1 (Jailbreakt) maar steeds minder apps werken met iOS 5 helaas dus ik wil graag naar iOS 6 ik heb de SHSH Blobs van 6.1.3 opgeslagen en volgens Redsnow is mijn APTicket present and valid maar ik heb ooit eens ergens gelezen dat met een iPhone 4s onmogelijk is om te upgraden of iets dergelijks ook al heb je de juiste Blobs! ik wil graag weten of het nou wel of niet mogelijk is om te upgraden met me 4s Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...et-itunes.html |
|
|||
|
|||
haha oke
dus met een iPhone 4s kan je nooit upgraden? met een iPhone 4 wel trouwens?? |
|
|||
|
|||
Natuurlijk kan je een iPhone 4S upgraden naar de laatste iOS versie die Apple ondertekent en dat is nu iOS 7.1.1
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
naar 6.1.3 probeer t updaten? zoja wat kan er mis gaan ben ik dan verplicht om naar iOS 7 te gaan? of kan ik me oude 5.1.1 backup weer gebruiken |
|
|||
|
|||
Met nog andere woorden: het is geen gok. Die update naar iOS 6.1.3 op me 4S gaat gegarandeerd mis (met de foutcodes 3194, 16xx en 40xx en in het slechtste geval met foutcodes -1 en 11)).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
geen anderen mogelijkheid? ik wil namelijk niks te maken hebben met ios 7 het ziet er niet uit en is super onhandig beetje jammer van apple dat je niet eens zelf kan bepalen wat je met je toestel kan je bent gewoon verplicht om te updaten een hoop apps werken al niet meer op ios 5/6 beetje jammer |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over iphone 4 | SeFix | Archief | 1 | 15-02-11 20:50 |
Vraagje over iPhone 3Gs | D4L360 | Archief | 15 | 08-10-09 14:42 |
Vraagje Iphone abonnement | sjedo | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-06-09 19:04 |
Iphone os 3.0 beta 5 vraagje | Tim14ww | Archief | 3 | 07-05-09 19:50 |
Upgrade naar 2.0 -> vraagje | iPhone911 | Archief | 1 | 05-08-08 19:11 |
|
|