//

Hoe zorg ik dat mijn laptop het ispw bestand ziet in iTunes?

Hoe zorg ik dat mijn laptop het ispw bestand ziet in iTunes? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik probeer mijn iPhone 4S IOS 6.1.1 te upgraden naar IOS 7.0.6. Heb het bestand gedownload en extensie van zip naar ispw gezet. ITunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-05-14, 15:54
joyceheessels joyceheessels is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard Hoe zorg ik dat mijn laptop het ispw bestand ziet in iTunes?

Hoi,

Ik probeer mijn iPhone 4S IOS 6.1.1 te upgraden naar IOS 7.0.6. Heb het bestand gedownload en extensie van zip naar ispw gezet. ITunes heeft zelf updatebestand IOS 7.1.1 gedownload en dat zie ik wel en kan ik wel selecteren maar het gedownloade ISO 7.0.6 bestand niet . Bestand van apple heeft ook als omschrijving bij type Apple apparaatsoftware-updatebestand en de omschrijving bij gedownload bestand is ISPW-bestand. Staat ingesteld op openen met iTunes. Hoop dat dit voldoende informatie is om mijn vraag te beantwoorden en alvast erg bedankt voor de hulp!

Groetjes, Joyce
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-14, 15:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joyceheessels Bekijk bericht
Hoi,

Ik probeer mijn iPhone 4S IOS 6.1.1 te upgraden naar IOS 7.0.6.
Hoi,

Stop daar maar mee. Je kan een iPhone 4S alleen nog upgraden naar iOS 7.1.1. En als er een jailbreak op dat toestel staat doe je dat beter in DFU mode.

Om jouw volgende vraag nu al te beantwoorden: nee, er is geen enkele mogelijkheid om een iPhone 4S nog te upgraden naar een iOS versie anders dan 7.1.1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet crasht tijdens updaten naar iOS6? Liinde iPhone algemeen 1 24-11-12 16:51
Windows: mijn laptop ziet I tunes niet meer op internet chris63 iTunes 4 23-01-12 08:54
Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet op internet gaat Platypus iPhone algemeen 19 10-12-11 22:42
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 16:33
Hoe zorg je ervoor dat mensen geen voicemails inspreken? TheStijg Chat en geruchten 3 31-01-09 00:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.