//

Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet crasht tijdens updaten naar iOS6?

Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet crasht tijdens updaten naar iOS6? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap dat het helemaal uitsluiten onmogelijk is, maar hoe maak ik de kansen zo klein mogelijk? Bijvoorbeeld door hem op iTunes aan te sluiten, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-12, 17:44
Liinde Liinde is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Exclamation Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet crasht tijdens updaten naar iOS6?

Ik snap dat het helemaal uitsluiten onmogelijk is, maar hoe maak ik de kansen zo klein mogelijk?
Bijvoorbeeld door hem op iTunes aan te sluiten, of niet? En via mijn iPhone updaten als hij aangesloten is, of juist via mijn telefoon? etc etc
Een backup op de computer maken is niet mogelijk doordat het een gezamelijke computer is en ik mijn foto's graag privé wil houden.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-12, 17:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liinde Bekijk bericht
Een backup op de computer maken is niet mogelijk doordat het een gezamelijke computer is en ik mijn foto's graag privé wil houden.
Dan maak je toch een backup in iCloud. Bovendien is het niet zo makkelijk om een backup op de computer uit lezen. En die backup kan je ook nog versleutelen en dan is het helemaal onmogelijk om die uit te lezen.

Een een update op de iPhone gaat even goed als een update met iTunes. Het verschil tussen de twee is dat de update op de iPhone (OTA update) een Delta-update is met alleen de wijzigingen aan het OS. Met een iTunes wordt het hele OS opnieuw geďnstalleerd. In sommige gevallen is dat beter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? Liinde iPhone algemeen 8 16-11-12 21:16
Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet op internet gaat Platypus iPhone algemeen 19 10-12-11 23:42
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? lobarlabel iTunes 9 01-11-11 15:53
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone het best updaten naar 4.2.1 jonathan1993 Jailbreak 3 03-01-11 23:39
Hoe zorg je ervoor dat mensen geen voicemails inspreken? TheStijg Chat en geruchten 3 31-01-09 01:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.