Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet crasht tijdens updaten naar iOS6? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap dat het helemaal uitsluiten onmogelijk is, maar hoe maak ik de kansen zo klein mogelijk? Bijvoorbeeld door hem op iTunes aan te sluiten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet crasht tijdens updaten naar iOS6?
Ik snap dat het helemaal uitsluiten onmogelijk is, maar hoe maak ik de kansen zo klein mogelijk?
Bijvoorbeeld door hem op iTunes aan te sluiten, of niet? En via mijn iPhone updaten als hij aangesloten is, of juist via mijn telefoon? etc etc Een backup op de computer maken is niet mogelijk doordat het een gezamelijke computer is en ik mijn foto's graag privé wil houden. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een een update op de iPhone gaat even goed als een update met iTunes. Het verschil tussen de twee is dat de update op de iPhone (OTA update) een Delta-update is met alleen de wijzigingen aan het OS. Met een iTunes wordt het hele OS opnieuw geďnstalleerd. In sommige gevallen is dat beter. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? | Liinde | iPhone algemeen | 8 | 16-11-12 21:16 |
Hoe zorg ik dat mijn iPhone niet op internet gaat | Platypus | iPhone algemeen | 19 | 10-12-11 23:42 |
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? | lobarlabel | iTunes | 9 | 01-11-11 15:53 |
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone het best updaten naar 4.2.1 | jonathan1993 | Jailbreak | 3 | 03-01-11 23:39 |
Hoe zorg je ervoor dat mensen geen voicemails inspreken? | TheStijg | Chat en geruchten | 3 | 31-01-09 01:40 |
|
|