Iphone 4 aanraakscherm reageert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit van een iphone 4 16 gb. De iphone start op en het scherm zelf werkt maar het aanraakscherm reageert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 aanraakscherm reageert niet
Hallo,
Ik ben in het bezit van een iphone 4 16 gb. De iphone start op en het scherm zelf werkt maar het aanraakscherm reageert niet. Ik heb de software hersteld via itunes en een collega heeft het scherm even verwisseld met een ander (100% zeker werken scherm). Ook dit scherm reageert niet. Waar ligt het probleem hier, moederbord ? Is dit te herstellen ? Groeten en bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laat onderzoek doen door een reparatiebedrijf, dan weet je het zeker wat het is. Gokken heeft weinig zin
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. | bennojulian | iPhone algemeen | 4 | 19-11-12 14:21 |
iphone 2g aanraakscherm reageert niet meer | remko2000 | iPhone algemeen | 0 | 15-10-10 10:32 |
computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode | Tob!as | iPhone algemeen | 10 | 21-01-10 17:45 |
iphone reageert niet??? | Idol | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 03:14 |
Iphone reageert niet gaat niet aan! | kristl | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 18:17 |
|
|