Geen grote foto alsik gebeld word discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds deze week een iphone 5 en heb gemerkt dat als mensen mij bellen en er een foto bijstaat dienen het klein verschijnt. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen grote foto alsik gebeld word
Heb sinds deze week een iphone 5 en heb gemerkt dat als mensen mij bellen en er een foto bijstaat dienen het klein verschijnt.
Heb al,geprobeerd om zelf een foto te trekken en die dan aan een contact toetevoegen maar daar zet iPhone vanzelf die foto in lage resolutie. Ook foto's die via gmail erin worden gezet komen klein op mijn iPhone. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word | ndl | Ringtones en Wallpapers | 10 | 26-08-16 12:28 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb? | MacLover23 | Odido (T-Mobile) | 8 | 27-10-10 22:56 |
help!! mijn beltegoed( minuten) verdwijnen zelfs als er niet gebeld word!! | macHJ | iPhone algemeen | 10 | 28-04-09 15:07 |
geen geluid als ik gebeld word :( | blok0220 | Ringtones en Wallpapers | 5 | 23-01-08 12:31 |
|
|