Geen update in Cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een hele tijd geen update's meer in Cydia. Voor heen kreeg ik regelmatig melding dat er een wijziging was in mijn geïnstalleerde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen update in Cydia
Ik heb al een hele tijd geen update's meer in Cydia. Voor heen kreeg ik regelmatig melding dat er een wijziging was in mijn geïnstalleerde Apps.
Heeft iemand hier ook "last" van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al een paar maanden geen updates? Voor heen had ik die regelmatig. Maar misschien ligt aan mijn ongeduld.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ehhhh in je profiel staat dat je geen jailbreak hebt, Timosha......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Excuses. Voor mijn opmerking.
|
|
|||
|
|||
Waarom excuses? Ik vond dat een toffe opmerking. Hoe dan ook, ik heb wel een paar jailbreak tweaks/apps die wel een update kunnen gebruiken.
Soms heb ik het gevoel dat een aantal devs gestopt zijn met het verder ontwikkelen van hun tweaks/apps. |
|
|||
|
|||
Mooi, dan sta ik dus niet alleen. Niet dat ik klachten heb, hij draait als een zonnetje. Heb je bewust geen jailbreak op je andere mobiel?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik ben van mening dat iOS 7.0.x een brak besturingssysteem is op de iPhone 5s en iPad Air (met de A7/M7 processor). Beide toestellen hebben wel een paar dagen een jailbreak gehad maar die heb ik weer verwijderd.
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je uw meldingen afstaan ofzo?
Probeer eens in Cydia bij "Wijzigingen" en dan "Ververs" te duwen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke tweaks gebruik je? Het kan best zijn dat daar geen updates voor zijn. Ik heb zelf tientallen tweaks en krijg dus ook regelmatig updates.
|
|||
|
|||
Citaat:
Intelliscreen Nitrous Activator Auxo 2 Mail enhancer pro No slow animations Zeppelin No Update Alkaline Call share |
|
|||
|
|||
ook op deze site kan je de dagelijkse updates en wijzigingen zien
CydiaUpdates.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update 1.1 Cydia geen service | takie | Jailbreak apps en thema's | 3 | 28-03-11 21:21 |
Geen "Changes" meer bij Cydia Update | SPiET | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-11 14:56 |
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel | Cogy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-11-10 21:18 |
Cydia werkt voor geen meter meer na update ipad | B3rt | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-08-10 21:34 |
|
|