Cydia is full with pakkage names discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Ik heb de afgelopen dagen het volgende probleem met cydia. Tijdens het ophalen van de pakages krijg ik de volgende boodschappen: -wow, you exeeded ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia is full with pakkage names
Heren,
Ik heb de afgelopen dagen het volgende probleem met cydia. Tijdens het ophalen van de pakages krijg ik de volgende boodschappen: -wow, you exeeded the number of pakage names this APT is capable of. -problem with merge list -the pakage list of status file could not be parced or opened. Hierna zijn alle lijsten leeg en kan ik niets meer met cydia zeg maar. Geen idee hoe het komt maar nog belangrijker,.... Wat kan ik nu het beste doen? Cydia is nu niet meer te updaten, noppes. Hopelijk is hier een oplossing voor. Thanks René. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aantal repos verwijderen tot je onder de 65000 packages zit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...nnen-meer.html |
|
|||
|
|||
Komt ie dan; het antwoord op m'n eigen probleem. Haha
Heb even wat beter zitten spitten op het forum en ben er denk ik uit. Heb de bron .... verwijderd en het probleem was weg. Die genereerde op een of andere manier te veel pakages. Heb hem nog niet proberen terug te zetten, dat probeer ik van de week misschien nog wel. Maargoed cydia draaid weer. René Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-05-14 om 16:19. |
|
|||
|
|||
Ja, natuurlijk. In die dievenrepo staan de gestolen versies van de betaalde apps/tweaks die al in de standaard repo's staan. Je hebt dus een groot aantal packages dubbel.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-05-14 om 16:19. |
|
|||
|
|||
Weer wat geleerd vandaag. Thanks.
|
Labels |
cydia apt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airplay is full HD? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 01-12-12 14:49 |
iPhone: Cydia full update Iphone crash | Jeff4u2day | Jailbreak | 2 | 26-12-11 17:24 |
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body | sportingboy | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 14-05-10 11:12 |
|
|