Cydia loopt vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het opstarten van cydia krijg ik een paar foutmeldingen. Daarna kan ik niets meer in cydia. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia loopt vast
Tijdens het opstarten van cydia krijg ik een paar foutmeldingen. Daarna kan ik niets meer in cydia.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, zonder een herstel uit te voeren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt meer dan 65.535 packages geïnstalleerd. Verwijder een paar sources (bronnen).
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post955710 |
|
|||
|
|||
Bij mij staat er niks bij bronnen ik kan niets verwijderen, echt vreemd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er staat echt niets, is dit probleem te herstellen denk je
|
|
|||
|
|||
Als er OpenSSH op die iPhone draait is dat misschien te herstellen. Indien dat zo is dan maak met een SSH/SFTP programma een SSH verbinding als root met de iPhone. Geef dan in de terminal van dat SSH/SFTP programma de onderstaande commando's in:
Code:
apt-get update apt-get install -f |
|
|||
|
|||
Ik heb helaas geen ssh erop gezet.
|
|
|||
|
|||
Mobile Terminal zal dan ook wel niet op die iPhone staan. Je kan eens een harde reset proberen. Als de apt cache vernaggeld is zal dat wel niet veel helpen, maar men weet maar nooit.
|
|
|||
|
|||
Ik had niet zo snel de hoop moeten opgeven, nu heb ik 7.1.1 erop, wat een drama is dat zeg.
|
|
|||
|
|||
Als er weer eens een jailbreak uitkomt: eerst de tooltjes installeren om in geval van nood te kunnen depanneren en dan pas de tweakjes/appjes.
|
|
|||
|
|||
Welke tooltjes zijn dat allemaal?
|
|
|||
|
|||
zou je een screenshot kunnen maken van je bronnen?
ookal is ie volgens jou leeg
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone loopt vast na vastlopen cydia. | jplt | Jailbreak | 4 | 14-03-14 11:35 |
iPhone: Cydia loopt vast:s | tokgoz70 | Jailbreak | 3 | 28-12-11 22:26 |
iPhone: Iphone loopt vast nu updates Cydia | denman80 | Jailbreak | 9 | 10-10-11 19:13 |
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update | dell-eter | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-08-10 21:04 |
Cydia loopt vast | starboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-07-08 14:09 |
|
|