Betreft jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 5c en alles werkt perfect, maar mijn vrouw zit nog met een 4gs met jailbreak ....Ze wil die nu verkopen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Betreft jailbreak
Ik heb een Iphone 5c en alles werkt perfect, maar mijn vrouw zit nog met een 4gs met jailbreak ....Ze wil die nu verkopen maar moet hem herstellen naar fabrieksinstellingen .Het probleem is dat als ze de telefoon wilt updaten zit nu nog op 6.1 of zo naar 7.1.1 het niet werkt (alles al geprobeerd) en als ze alles wilt wissen(herstellen via itunes of via haar iphone)het ook niet gaat ...( ik ben ermee naar een vriend geweest en die zegt dat dit door de jailbreak komt ) ik las hier nochtans dat als je update of herstelt de jailbreak juist verdwijnt, maar hier blijkbaar kan je niet updaten of herstellen juist door die jailbreak.Iemand een oplossing???? DANK BIJ VB .
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt niet ....binnen gedragen bij hersteller ....kostte me 15€ maar had er toch een tijdje werk aan.
Weet niet wat er verkeerd was, maar dfu mode helpte ook niet. Anyway bedankt voor je feedback ...... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag betreft herbeginnen | sentmen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 26-03-13 12:16 |
Vraag betreft The Sims freeplay | Alrine | iPad Games | 0 | 21-04-12 22:15 |
Betreft my t-mobile online factuur | hopjesvla | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-12-09 20:17 |
Betreft cycorder | mobwoman | Archief | 5 | 19-10-08 18:10 |
Enkele vragen betreft jailbreak Iphone 3G | dborneman | Archief | 1 | 07-10-08 02:24 |
|
|