Van iOS 7.0.4 naar 7.0.6 en dan evasi0n discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik was mijn jailbreak kwijt geraakt door problemen en iOS 7.1.1 geïnstalleerd. Dat was balen! Een week later ineens hardware problemen en zojuist is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Van iOS 7.0.4 naar 7.0.6 en dan evasi0n
Hallo,
ik was mijn jailbreak kwijt geraakt door problemen en iOS 7.1.1 geïnstalleerd. Dat was balen! Een week later ineens hardware problemen en zojuist is de iphone5s omgeruild te Amsterdam. Er zat nog iOS 7.0.4 op. Mazzel dus!! Nu mijn vraag: Ik weet dat 7.0.6. signing is gesloten maar kan ik nog op een andere manier naar 7.0.6. gaan en dan jailbreaken? Ik denk dat die software beter is dan 7.0.4 ... Wat denken jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan op geen enkele manier een iPhone 5s nog updaten/herstellen naar iOS 7.0.6. Nee, er is écht geen enkele mogelijkheid. |
|
||||
|
||||
Dank je wel voor je snelle reactie...
Je hebt me al wat vaker heel snel geholpen. Dat dacht ik ook al inderdaad... Ik hoopte het echter.... Hahaha. Ik loop toch niet zoveel mis met die 7.0.4. iOS ??? Wareb toch alleen wat vage bug fixes naar 7.0.5 en 7.0.6 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Thx timosha... Slotje graag |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
||||
|
||||
Zet er dan ook gelijk afc2add op voor root toegang via desktop apps van derden
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Evasi0n iOS 7.0.x jailbreak | wuzzup | Jailbreak | 682 | 06-05-14 11:45 |
Muziek: Muziekbeheer in iOS 7.0.4 (Evasi0n) | cancan | Muziek, foto & video | 0 | 08-02-14 15:26 |
|
|