Pangu: Untethered jailbreak voor iOS 7.1.x discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door reverser Timosha indien ik nu een backup maak van mijn iphone met itunes blijft die cydia er dan nog op ....En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De jailbreak verwijder je het beste door het toestel in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes 11.2.2. En nogmaals, zet geen backup met jailbreak restanten terug. SHSH hashes opslaan kan je doen maar het heeft geen enkele zin meer omdat vanaf iTunes 11.1.x random SHSH hashes worden gebruikt tijdens een herstel. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-06-14 om 12:57. Reden: Schreifvauten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Give us rapport.. jij bent hier de expert in dit gebied.. Kun je nu al zeggen dat '' dit '' veilig te doen is? Citaat:
Citaat:
http://www.iclarified.com/41828/how-...gu-windows-711 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de jailbreak geïnstalleerd en heb één en ander bekeken. Ik weet nu min of meer hoe het werkt en heb de jailbreak door een herstel met iTunes weer verwijderd. Dit is de omgekeerde wereld. Als men de vorige jailbreaks wilde gebruiken om apps te stelen moest men allerlei illegale toestanden installeren. Nu is het omgekeerd. Men moet nu die illegale toestanden gaan verwijderen als men geen apps wil stelen. Ik ben het volledig eens met ethische hackers zoals @iH8sn0w, @MuscleNerd en @Pod2g: gestolen/vervallen Apple certificaten gebruiken om te jailbreaken is voor mij ook "out of bounds". Ik doe niet meer mee. Succes verder met de jailbreak. |
|
||||
|
||||
Hier is de english variant van pungu
english pangu ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 juni 2014 om 20:00 ---------- Citaat:
Kun jij mij uitleggen waarom je de jailbreak '' out of bounds '' vind? Waarom vind je het niet goed? Hier ben ik benieuwd naar. |
|
|||
|
|||
Een jailbreak op zich is niet illegaal. Jij mag met jouw toestel doen wat je wil. Een jailbreak uitvoeren met gestolen Apple (Enterprise) Certicates is wel illegaal. En geloof me, die illegale truc is niet nieuw.
Ik ga het hier bij laten. Nogmaals succes gewenst met deze jailbreak. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Of bijvb een dat je een SSL certivication erop zet van '' charlesproxy '' zodat je alles kunt monitoren wat in en uit gaat. Dat is wel handig van de certificaten. 1 ding nog, Wat zeggen de andere jailbreakers dan? zit namelijk nu op de twitter account van Pod2g, zie niks vreemd staan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt de jailbreak ook op een ipad 3?
|
|
|||
|
|||
werkt hier op ipad 3 32GB
en op een ipad 4 beiden vanavond gedaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Van Twitter @angelxwind @rsgnl Some new information: reddit.com/r/jailbreak/co… Basically, PPSync is NOT installed if the user does not check that "PP Helper" option. 9:29pm - 23 jun 14 Dit betekent dat je deze stappen enkel hoeft te doen als je toch het vinkje aan hebt laten staan
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) -> iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu) Laatst gewijzigd door arjan95; 24-06-14 om 23:31. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
Ik heb de jailbreak niet gezien als nieuws topic
Vreemd. of heb ik het gemist op alle sites is het nieuws Het staat hier alleen in het forum Normaal wordt de spanning opgebouwd maar nu is het er ineens |
|
|||
|
|||
24 december was het er ook eens
dat was ook niet aangekondigd het werkt goed heb 2x chinees gebruikt en nu de engelse versie, dus totaal 3x ipad 3 ipad 4 en een iphone 4 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben van 7.06 met JB naar 7.1.1 met JB gegaan. Valt me op dat de camera knop op het lockscreen niet meer werkt, vegen , drukken etc. niets werkt. Ben ik de enigste?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/On topic over Pangu: Bizar is dat één van de exploits van de Pangu-jailbreak een lachertje is: Het terugzetten van de tijd om een vervallen Apple certificaat te gebruiken kan al zeker één of twee jaar, en wordt veel gebruikt om retro-game-emulators te installeren, zelfs ZONDER te jailbreaken. Dat dit nog steeds niet gepatcht of verholpen is, is een zeer kwade zaak. Eigenlijk hebben die certificaten dus totaal geen waarde omdat ze tot in den eeuwigheid gebruikt kunnen worden. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|