Vraagje over restore ipsw discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen behoefte aan een jailbreak maar ik vind het reuze interessant om er over te lezen , en vraag me nu iets af.... Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraagje over restore ipsw
Geen behoefte aan een jailbreak maar ik vind het reuze interessant om er over te lezen , en vraag me nu iets af.... Als ik iOS 8 op mijn iPhone zet en ik wil terug naar 7.?? kan dat dan altijd als je het ipsw bestand op je harde schijf hebt staan of staat Apple dat niet toe?
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Stel dat ik de iOS 7.1.2 ipsw op schijf heb staan kan je die dan altijd gebruiken of steekt Apple daar dan na verloop van tijd een stokje voor?
|
|
|||
|
|||
iOS 7.1.2 wordt nu ondertekend door Apple maar dat zal niet lang meer duren. Als iOS 7.1.2 niet meer ondertekend wordt is het feestje voorbij en kan je alleen nog herstellen naar iOS 8.
|
|
||||
|
||||
Dank je timosha , het begint me langzaam aan wat duidelijker te worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verkocht, restore vraagje | fatih0001 | iPhone algemeen | 7 | 16-03-13 10:37 |
.ipsw | imRobert | Jailbreak apps en thema's | 7 | 26-01-12 23:17 |
iPhone: Vraagje in verband met restore na een jailbreak | DeepFritz | Jailbreak | 3 | 23-01-12 17:55 |
Windows: IPSW | russel80 | iTunes | 0 | 09-04-10 16:11 |
Geen .ipsw in de ipsw file | Poky | Archief | 5 | 25-06-09 21:53 |
|
|