Downgraden van ios 8.0 naar 7.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmorgen de update doorgevoerd, maar ik zou graag teruggaan naar ios 7.1.2 en dan de PANGU jailbreak toepassen. Ik heb zo net proberen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgraden van ios 8.0 naar 7.1.2
Ik heb vanmorgen de update doorgevoerd, maar ik zou graag teruggaan naar ios 7.1.2 en dan de PANGU jailbreak toepassen.
Ik heb zo net proberen te downgraden via iTunes, maar hij herstelt de soft- en firmware meteen naar ios 8.0.. Is er een manier om toch opnieuw ios 7.1.2 op m'n iPhone te krijgen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zolang Apple nog iOS 7.1.2 signeert: Firmware Links - Download iOS Firmware for iPhone, iPad, iPod Touch and Apple TV / Just a Penguin
Kan je dit nog gebruiken: How to downgrade from iOS 8 to iOS 7.1.2 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Download Firmware (IPSW) Files for iOS Devices |
|
|||
|
|||
Bedankt voor beide antwoorden.
Ik zal deze morgenochtend eens proberen. Over dat manueel: ik heb er ipsw-bestand gedownload (is een zip-file) en dan uitgepakt. Hoe installeer je dit dan manueel? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag heb ik mij iPhone leeggemaakt via iTunes en hij zetten er de iOS 8 op.
Heb de 7.1.2 gedownload van het net, en die er opgezet voor de koper en dat ging zonder problemen, en is gelukt. |
|
|||
|
|||
Downgrade gelukt.
Maar nu zijn al m'n apps weg en is de optie "reservekopie terugzetten" niet meer beschikbaar in iTunes. Hoe los ik dit op? Er is een reservekopie gemaakt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb via WinAvi alles teruggevonden wat ik nodig heb.
Enige nadeel is dat al m'n apps van 0 beginnen, maw alle voortgang in m'n games bv. zijn weg.. Ondertussen succesvol de Pangu-jailbreak toegepast. Alles werkt. Ik kan wel geen reservekopie meer maken, maar jah. Topic mag dicht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik downgraden van IOS 7.1.1 naar IOS 7.0.6? | jplt | iPhone algemeen | 9 | 14-05-14 21:57 |
iPhone: iPhone 4 downgraden van ios 7.0.4 naar 6.1.3 | Fifaspeler | Jailbreak | 16 | 18-02-14 04:43 |
Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6 | Bierkers | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 02-09-13 22:33 |
Alle iDevices: Downgraden van ios 5 (beta) naar ios4.3 | wannesdg | Jailbreak | 3 | 14-10-11 17:58 |
|
|