Jailbreak 8.1.1 from taig.com discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) die indruk heb ik ook ik zoek trouwens nog een theme met blauwe kleur zoals killsign carbon of iets met appelblauwzeegroen ik kocht retinapad, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
die indruk heb ik ook
ik zoek trouwens nog een theme met blauwe kleur zoals killsign carbon of iets met appelblauwzeegroen ik kocht retinapad, maar die werd al een lange tijd niet opgedate...iemand iets gelijkaardigs ?
|
|
|
||||
|
||||
Kijk f op modmyi
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vertel, wat kun je ons vertellen? Is het veilig? Updaten van 7.1.2 naar 8.1.1 de moeite waard? Hoor het graag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij bent de enige die er knetter veel verstand heeft. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2014 om 08:53 ---------- Btw er is al een nieuwere versie van de tool uit zie ik, Is er al een changelog daarvan? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit interesseert mij:
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij mij is in developerpatch in ieder geval ook alles leeg dmv van die patch van de link van @Bomans waarvoor dank
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2014 om 10:17 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kon ook niet wachten. Heb de Windows executable eens vlug gedisassembleerd met Hopper Disassembler v3. Ik denk dat iH8Sn0w gelijk heeft. De TaiG jailbreak tool doet een beetje te veel aan "phone home":
|
|
||||
|
||||
En wat bedoel je met phone home ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook nieuwschierig...
|
|
||||
|
||||
Dat er nogal wat persoonlijke gegevens ongewild heen en weer gaan tussen TaiG en je pc.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Deze vraag werd er gesteld :@dliwski: @MuscleNerd so do you recommend updating from 8.1 with pangu to 8.1.1 with taig? antwoord van musclenerd was : yeah ...... Dus veilig genoeg of lees ik het verkeerd
|
|
|||
|
|||
Dat was een antwoord op de tweet:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
TaiG verzameld dus gegevens van de gebruikers?
|
|
|||
|
|||
Laat ons het zo zeggen:
1) Ik heb in de Windows executable code ontdekt dat er voorzieningen zijn om met TaiG en BPP te bellen. En om persoonlijke gegevens op te slaan; 2) @MuscleNerd heeft in de Windows logs ontdekt dat dit inderdaad het geval is met TaiG; 3) De data die wordt verstuurd is versleuteld. Dus wat er echt verstuurd wordt is (nog) niet vast te stellen. |
|
||||
|
||||
Er is niks aan de hand, het is een veilige JB volgens musclenerd zelfs beter dan PanGu
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga het hier bij laten. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|